Hello Kathmandu!!!

Posted: 17 Abril, 2007 in Nepal

– Despres d’haver dormit unes 18 hores seguides, avui m’he intentat activar una mica. Despres d’ezmorzar he trucat a la Vicki per veure si podiem quedar, despres d’uns quants intents, les linies telefoniques aqui no son gaire bones, hem quedat al hall de l’Hotel Yak and Yeti per veure’ns.

He arribat a l’hotel amb ciclo ryckshaw uns 30 minuts despres de la trucada i per fi ens hem conegut en persona despres d’haver parlat unes quantes vegades per telefon.La Vicki estava acompanyada de dos directors de les seves escoles, escribint cartes i mirant algunes fotografies.

La Vicky s’ha posat molt contenta al veure’m, jejeje… i a dit: “Aixi que tu ets en Jordi de Ripoll, eh? A mi tambe m’ha fet moltissima il-lusio estar amb ella, es encantadora.

Hem comencat a xerrar de moltes coses, com per exemple perque estava al Nepal? que feia per Ripoll? quant temps em quedaria per aqui?… M’ha comentat que esta super enfeinada, que no para ni un sol moment, com he pogut comprovar.

Jo li he comentat que fa molts anys va ser monitora de la meva mare a la piscina municipal de Ripoll i s’ha fet un fart de riure recordant vells temps.Ella m’ha comentat que podiem quedar quant vulgues per enseyar-me els centres, encara que no pugui veure els nens, estan de vacances fins el dia 1 de maig.

Li he comentat que volia fer un trekking, que em fa molta il-lusio i que no vull perdre l’oportunitat de fer-lo. Ella m’ha dit que m’ajudara a trobar un guia de confianca, que no pateixi que si el vull fer, que el faci. Jo li he dit que si li he de donar un cop de ma que es posi amb contacte amb mi, ho fare encantat.

La trobada amb la Vicki ha set genial, m’ha semblat una persona molt intel-ligent, amb molts “collons” per deixar una vida facil i venir cap aqui i sobretot es una persona super natural.

Despres de la trobada amb la Vicki m’he dirigit a Thamel, un barri molt conegut a Kathmandu, molt centric i ple de motxilleros.

Ha Thamel hi pots trobar de tot, sobretot material per fer trekking, moltes agencies de viatge i molts ciber cafes. Els carrers estan plens de gent a munt i avall, esta be per donar una volta, estas entretingut.

Despres de dinar a Thamel, un entrepa de yak amb formatge, he agafat un ciclo rychsaw per anar a la conegudissima Durbar Square, al casc antic de Kathmandu.

Durbar Square era a on els reis de la ciutat es coronaven i es legitimaven i desde a on reinaven, Durbar, significa palau. Durbar Square es el centre tradicional de Kathmandu i el llegat mes espectacular d’arquitectura tradicional. Quasi tota l’arquitectura de la placa data del segle XVll. i t’hi pots passar-hi moltes hores. La Durbar Square es patrimoni de l’humanitat desde el 1.979.

En principi, dema vull fer un circuit a peu de dues hores per visitar varis llocs de Kathmandu, que segons la guia poden ser bastant interessants i dema passat potser llogo una bicicleta de muntanya i volto per els voltants de Kathmandu.

Salut a tots!!!

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

