Tornem cap a N.Delhi aquesta nit…

Posted: 14 Mai, 2007 in India

– Fa una setmana que ens trobem a Risikesh i el mes destecable d’aquest poble es que practicament no hi ha res destacable. Segurament el cansament, la calor i tambe que tant l’Albert com en Toni i tambe jo ens hem posat malalts a diferents nivells, jo no he tingut ni febre ni diarrea, nomes migranya pero en definitiva els tres hem “pillat”.

Avui em trobo molt mes be que ahir, l’Albert m’ha despertat amb musica “dance” tot fent un video i ja hem comencat el dia rient i enfotent-nos de tot, jajajaja….

Quant m’he despertat he pensat que com a molt em quedaria aqui fins divendres pero si una cosa te l’India es que no pots fer cap tipus de pla i despres d’esmorzar ja hem comprat el bitllet per tornar cap a N.Delhi amb autocar aquesta mateixa nit. En Toni, tambe ha canviat els seus plans i tambe vindra amb nosaltres, jejejejeje…

Hem estat parlant d’agafar un tren quan arribem a N.Delhi direccio a Calcuta, si si, heu llegit be, a Calcuta de nou. Alla aprofitariem per tornar a veure l’Ane del cyber cafe de Sudder Street i segurament l’Albert intentaria adelantar el vol cap a Tailandia, esta bastant cansat de l’India i necessita cambiar de pais, es normal, tots estem una mica en el mateix rotllo. En Toni aprofitaria per coneixer Darjeeling, que esta nomes a una nit amb tren des de Calcuta i jo no hauria d’estar-me una setmana a N.Delhi esperant el dia de tornada cap a casa.

 Una altra opcio que estavem estudiant ahir a la nit era la d’agafar un vol de Calcuta cap a Bangkok, l’Albert i jo i estar junts a Tailandia fins el dia 22 de maig. Despres jo tornaria cap a N.Delhi per agafar el vol de tornada pero ens han dit que no hi ha bitllets per aquests dies i per tant segurament tirarem cap a Calcuta. Una llastima!

Avui al mati, despres d’esmorzar en Toni i jo hem creuat el pont i hem visitat una part de la poblacio que no coneixem fins ara, i no paro d’al-lucinar, ens hem trobat un parell de tios acompanyats per una serp, forca grossa, asseguts al carrer com si fos tant normal esta “petant” la xerrada al mig del carrer amb una serp. Hem “flipat” amb el rotllo que portaven amb la serp i fins hi tot m’he atrevit de tocar-la i agafar-la per uns instants, es realment increible el tacte que tenia,fins hi tot notava com es doblava i es torcava mentres la tocava…

Ens veiem desde N.Delhi de nou!

Una abracada molt forta! Ja queda menys per tornar-nos a veure.

 Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

