Una nit diferent per Bangkok.

Posted: 22 Mai, 2007 in Tailandia

“City of Live”.– Practicament l’Albert i jo no ens varem moure de Siam Square en tot el dia, despres d’esmorzar varem agafar un taxi per endinsar-nos de nou al Mon de les compres i el consumisme.

De nou al centre MBK, ens varem trobar amb en Rene que ens esperava assegut a l’entrada de la tercera planta a punt per passar junts unes hores en aquell laberintic centre. La meva idea era comprar algunes camises que porten dibuixos molt guapos com per exemple del meu idol Bruce Lee i algunes que hi ha inscripcions molt divertides. Despres de pendre’m una copa de gelat, varem comencar a mirar botigues i a triar el que ens interesava. Jo, al final nomes vaig comprar-ne dues, una de la marca de guitarres electriques “Fender” i una altra molt divertida amb uns dibuixos molt representatius del que pot ser portar una bona vida, jejejeje…

En Rene no es va quedar gaire estona amb nosaltres perque estava cansat de sortir de marxa cada dia i va preferir anar a descansar una mica. Varem quedar amb ell sobre les 6 pm per anar a pendre alguna cosa en algun local d’ambient gay.

L’albert i jo no varem parar de mirar botigues durant hores, fins hi tot em vaig comprar un “I Pot” de 2 Gb. per nomes 23 euros!!! L’Albert es volia comprar uns pantalons de “Muay Thai” que li quedaven molt be pero al final ho va deixar correr, jejejeje…

Quan varem acabar les compres varem sortir a caminar per els voltant de “Siam Square’ que esta ple de botigues i restaurants; es una area futurista, cuidada al maxim.

Quan varem entrar en un restaurant per pendre unes coke, no sabiem el que ens esperava, va ser uns dels moments mes divertits desde que estem a Bangkok, les cambreres i tambe un cambrer no paraven de mirar-nos, suposo perque ens veuen diferents i de riure en tota l’estona. Una cambrera ens va venir a demanar el que voliem i com que no ens entenia, es tapava la cara amb la llibreta de pendre les notes, una escena molt divertida. Despres hi havia una altra cambrera que cada vegada que pasava per la nostra taula ens mirava i ens somreia mentres es dirigia a servir altres taules. Al aixecar-nos per pagar i marxar, li varem demanar a la cambrera que reia mentres no ens entenia el que voliem pendre, si es volia fer unes fotos amb nosaltres i es va fer un fart de riure mentres tots els seus companys la miraven, jajajajaja. Varem fer com unes 4 o 5 fotos, totes molt divertides i simpatiques. De veritat, la gent de Tailandia es tant maca i tant simpatica que dona gust estar aqui, tothom es molt agradable, absolutament tothom.

Despres ens varem conectar durant una estona a internet per fer temps i tambe va ser molt guapo perque l’Albert va fer una video conferencia amb els seus companys de feina de l’agencia de models de Barcelona, el veia molt felic mentres conversava amb els seus companys. Tambe varem fer una altra video conferencia amb en Carlos de Valencia, un noi que varem coneixer a Varanasi, India i que varem estar viatjant junts durant un mes.

Despres varem agarar un richsaw tailandes per dirigir-nos cap a la zona boja de la ciutat, a Pat Pong per trobar-nos de nou amb en Rene.

L’Albert volia que els acompanyes a pendre alguna cosa en algun local gay, li feia gracia que conegues una mica com funciona aquest tipus d’ambient, totalment desconegut per a mi. Finalment varem pendre unes begudes en un local gay molt conegut a la ciutat, el “The Balcony’. El local es guapissim, la decoracio es una passada i pots seure a la terrassa mentres veus tot l’ambient del carrer.

Ens va servir les consumicions un cambrer que a l’Albert li agrada molt, un tailandes que te un cos bastant atletic. El tio em va semblar molt agradable i simpatic.

L’Albert em comentava que no hi havia gaire ambient, ahir era dilluns, pero ja en vaig tenir prou per fer-me una idea. A la taula del costat hi havien dos gays que s’anaven acariciant, un d’ells tailandes que no parava de mirar-me i de fer-me mirades provocatives. Jo li vaig demar a veure si em donava foc i vaig quedar-me de pedra quan el tio al donar-me l’encenedor em va acariciar la ma, jajajajaja… Realment a Bangkok es tant facil lligar o pots fer tant amb tios com en ties, es descollonant!!! de ciencia-ficcio!!!

Quan vaig flipar moltissim, va ser quan vaig aprofitar per anar al lavabo del local a fer pipi. Estava pixant tot sol al lavabo no ni havia ningu, quan de sobte s’obre la porta i imagineu-vos qui va entrar… el tio que m’acavaba d’acariciar la ma feia un moment a fora a la terrassa!!! El tio se’m va quedar mirant mentres pixava; no li vaig fer ni cas, evidentment, quan vaig acabar de rentar-me les mans vaig sortir mentres el tio respirava profundament i em mirava amb una cara tota tristona perque no li havia fet ni cas.

Jo em sentia cansat i els hi vaig dir a l’Albert i a en Rene que jo m’anava cap a Khao San Road per descansar; vaig agafar un taxi i alla em vaig plantar.

Al arribar em va entrar gana i vaig comprar-me uns pinxos de carn i un suc de taronja i em vaig seure al carrer mentres disfrutava de l’ambient. Mentres sopava vaig coneixer una noia,varem parlar durant una llarga estona i varem acabar liats a la meva habitacio fins que no se a quina hora va arribar l’Albert i la noia va marxar.

Avui, estarem l’Albert i jo tot el dia junts, ha arribat el moment de separar-nos i cadascu continuar per camins diferents. El trobare tant a faltar a l’Albert, es una les millors persones que he conegut a la meva vida, he apres tant amb ell, a viatjar a coneixer gent que no em pensava que pogues coneixer, viure sensacions maquissimes, veure imatges tendres i de molt fortes, etc… Hem passat uns mesos junts molt intensos, una aventura total que portare sempre a dins del meu cor. Gracies Albert!!! Recorda que ha Ripoll no hi tens un amic sino que hi tens un germa que t’estera esperant amb els bracos oberts.

I a totes les persones que m’heu fet suport durant aquests mesos i que m’heu seguit per el blog, MOLTISSIMES GRACIES!!!

Fins molt aviat!!!

Us estima:

Jordi Meya.

“Enjoy Live”

Anuncis
Comentaris
  1. rafel ha dit:

    Fins molt aviat!!!!!!!

  2. Albert Rigat ha dit:

    guapo
    mas fet plorar aqiu al cyber!
    testimo

    albert

Deixa un comentari

