Kho Phi Phi de nit, quina festa que hi ha!!!

Posted: 3 Agost, 2007 in Tailandia

De festa per l’illa…– Els dies aqui en aquesta illa son una passada, m’encanta estar aqui tot i que la majoria dels dies que portem els he passat malalt pero m’hi trobo com a casa, es un plaer poder gaudir d’aquest magnific lloc.

Per sort, ja estic molt millor de salut, he acabat la medicacio i m’ha fet efecte, cada dia vaig a veure la farmaceutica de l’illa a donar-li els bons dies i a dir-li que gracies a ella i a la medicacio que em va donar, jo em trobo millor. Haurieu de veure la cara que posa cada dia al veure’m… deu pensar que estic tocat del bolet pero a mi m’agrada anar a donar-li els bons dies i xerrar amb ella durant una estona.

La gent de Kho Phi Phi, es maquissima i molt simpatica, cada dia que passa vaig coneixent mes gent que viu aqui tot l’any. Son molt autentics es una gent amb una gran humanitat, senzills i la majoria pobres que treballen moltissim durant els 7 dies de la setmana, la majoria tenen algun xiringuito o restaurants i sempre pero sempre tenen un somriure guardat per tu sense cap interes o fan de veritat. Nosaltres anem a dinar i a sopar cada dia a un xiringuito que hem fet amistat amb la mare i filla que porten el negoci, fan uns plats thai bonissims i son super simpatiques i treballadores, fan mes de 14 hores al dia cada dia al xiringuito i no borren el somriure de les seves cares. L’altre dia, era el cumpleanys d’una amiga de la filla i ens van dir si voliem acompanyar-les a un Karaoke a cantar una mica amb elles i a pendre alguna cosa, ens hi varem apuntar. Va ser bonissim, divertidissim! el xiringuito semblava un puti club de fa 20 anys, amb les parets vermelles, amb ventiladors penjats a les parets i molt fosc. Erem els unics estrangers, estava ple de gent del pais que cantaven amb una passio digna d’admirar, s’ho agafen en serio es com un ritus, hi ha families i amics i tots canten i es diverteixen cantant cancons Thay. Nosaltres varem demanar si hi havia algun tema amb espanyol i varem veure que hi havia la “Macarena” i la varem demanar. La nostra sorpresa va ser que quan comencem a escoltar la canco, la lletra era amb angles, jejejejeje… nomes l’estribillo era en espanyol, varem anar de cul durant tota la canco pero al final fins hi tot ens varen aplaudir i ens varen posar un 9 de nota, quina bona gent…

Ahir, vaig estar durant el dia passejant per l’illa fent fotos i parlant amb la gent i per la tarda vaig tornar a pujar al “View Point” per tornar a veure la posta de sol desde alla a dalt. Es un lloc magnific per relaxar-te i per deixar la ment en blanc, es un lloc molt relaxant i tranquil i les vistes son espectaculars.

Em vaig trobar amb l’Albert al xiringuito de les cambreres simpatiques per sopar una mica. L’Albert estava content, havia aprovat l’ultim examen del curs de Padi i per tant ja pot fer inmersions fins a 18 mts de profunditat a qualsevol part del Mon.

Durant el sopar, varem coneixer una parella de Barcelona que estan viatjant junt amb el seu fill de nomes 3 anys per Asia. Ell es en Josep, es catala i la seva parella, la Carla que es Mexicana. El seu fill, es maquissim es diu Mateu i amb nomes 3 anys de vida ja ha estat a India, Laos, Tailandia i properament aniran a Birmania.

Varem estar xerrant amb ells durant molt estona, varem conectar moltissim… A ells els hi encanta viatjar com a nosaltres, no paravem d’explicar-nos aventuretes, quin fart de riure que ens varem fotre! jajajaja… Despres varem decidir d’anar a donar una volta per l’illa a pendre alguna cosa en alguna terraza de nit i aixi de pas coneixe’ns una mica millor i veure com es l’hambient de l’illa que encara no el coneixiem.

Varem apalancar-nos en una terraza d’ambient Chill Out, molt guapo el rotllo que hi havia, sentats a primera linea de mar amb espelmes i amb una musica dance realment bona.

La Carla es una noia que despren una energia molt especial quan parles amb ella, es molt dolca quan parla, catxonda i aventurera. Ella es escenografa, li encanta el teatre i l’espectacle en viu, com a mi. Ens va fer cinc centims de com va anar a parar a Espanya per viure i de com va coneixer a en Josep.

Despres d’una copa, encara no teniem son i com que en Mateu s’havia fet amic d’un gatet i estava entretingut acariciant-lo i jugant amb ell, varem continuar caminant per l’illa. Varem arribar a un altre xiringuito guapissim, tambe amb musica bonissima i plena de gent ballant i banyant-se a la platja mentres es prenien una copa. Varem demanar-nos una galleda de cubata per compartir tots, que estava super bona i entraba de puta mare. De veritat, no us podeu imaginar quina sensacio tan collonuda es ballar a la sorra de la platja, acompanyat d’un cubata i de bona companyia mentres les oles del mar et van mullant les cames… de putissima mare!

Amb la Carla varem ballar i riure moltissim, fins hi tot es volia despullar i nadar una mica, es volia sentir com una sirena a dins del mar, com reiem, jejejejeje… al final no ho va fer pero hagues estat guay…

Durant l’estona que portavem alla, ens va venir ganes de fumar-nos uns porros de marihuana, jo fa temps que no fumo pero ahir la veritat es que em venia molt be i a la Carla igual, aixi que varem comprar una bosseta de maria alla mateix. Ens van fer pagar bastant per una bosseta de merda pero ens venia be fumar una mica i ho varem pagar. Ens va donar un punt molt guapo… Mentres tant, l’Albert no parava de ballar i de disfrutar, jajajajaja… bastantes ties l’hi tiraven els trastos pero ell passava, anava al seu rotllo, les ties no entenien res…

Finalment, en Josep, la Carla i el seu fill varen anar cap a dormir, hem quedat avui per sopar i per tornar a sortir a pendre alguna coseta. Ens va encantar l’estona que varem disfrutar amb ells.

L’albert no tenia gaire son i jo tampoc i a mes, ell tenia curiositat d’anar a veure si veia uns tius que varen sopar al nostre costat la nit anterior i que l’Albert creia que eren gays. En  un local que estava a petar de gent ballant i bebent, els varem veure i varem anar a ballar a prop d’ells. Jo li comentava a l’Albert que segurament molta gent es pot pensar que jo sigui gay, mes igual. A mi m’agraden les ties i molt! pero si el meu amic em demana que l’acompanyi o que li foti un cop de ma, doncs jo ho faig sense cap problema.

En serio, jo estava molt de tranqui, no em pensava que la nit acabaria com va acabar, va ser de ciencia ficcio.

Ens varem demanar una galleda de cubata per cada un i varem anar a barrejar-nos amb la gent a la pista de ball. L’Albert va comencar a parlar amb els nois gays, sobretot amb un que no portava camiseta i que a l’Albert li mola especialment, sobretot els seus pectorals, jajajaja. Jo estava al meu rotllo al mig de la pista de ball, parlant amb alguna noia i tambe amb algun tiu, tothom anava bastant col-locat, la veritat… Vaig coneixer un noi d’Argentina molt simpatic, varem parlar i ballavem mentres anavem mirant alguna noia que estava per el nostre voltant.

El local estava ple de noies guapes, totes ballaven amb moviments molt sensuals i sexis i jo no em tallava ni un pel mirant-les i elles tampoc es tallaven mirant-me a mi. Jo flipo molt, el rotllo per lligar aqui es tan diferent al nostre, no te res a veure, tot es natural i sense tabus. Vaig comencar a ballar amb una noia thai, tots dos enganxants l’un a l’altre, acariciant-nos i ficant-nos ma de dalt a baix. La calentura estava per els nuvols, jo anava directe i ella tambe. El meu colega, l’argenti, tambe estava lligant amb una altre noia thai, tots dos ens miravem i flipavem pero seguiem amb el rotllo al 100 % entregats. Mentres tant, l’Albert amb el colega dels pectorals, rient i fent-se fotos. Jo els mirava de tan tan i reiem, crec que es van quedar de pedra al veure que a mi em van les ties i no els tius… Hi havia molt bona onda alla a dins, en serio, guay!!!

L’Albert em va demanar les claus de l’habitacio per anar a dormir, estava una mica cansat i estaven a punt de tancar el local. Jo, no les trobava ni les vaig trobar, no se a on les vaig posar, vaig mirar-me de dalt a baix i les claus no van apareixer en lloc. L’Albert se’n va anar amb els colegues gays a la seva guest house i jo vaig quedar-me amb l’amic argenti i les noies que haviem conegut alla.

Despres d’una estona mes ballant i rient, varem sortir del local musical amb les noies i varem comencar a caminar per la platja i per l’illa i a veure que passava finalment…

Jo no podia anar a la meva habitacio perque no tenia les claus i aquella hora de la nit tothom dorm, no es com a Bangkok que pots aconseguir habitacio les 24 hores del dia. Varem acompanyar a l’amic argenti fins a la seva guest house… ell nomes disposava d’un llit i jo no tenia intencio de fer cap orgia, surto d’una grip i nomes em faltava aixo i a mes, posar-me al llit amb gent que no conec, la veritat em tallava una mica. Ell deia que no hi havia cap problema, que podiem estar els 4 al mateix llit pero jo insistia que passava. Al final vaig anar a la platja amb el meu “ligue” i com quan tenia 15 anys, ens varem estirar amagats al darrera d’unes cadires i ens varem liar. M’havieu d’haver vist, en pilotes ple de sorra, a les fosques intentat-me concentrar al maxim per passar una bona estona. Al principi, reconec que em va costar una mica, no es com si tingues 20 anys i estava un pel nervios per si apareixia per alla algu o em picava algun insecte. Sort que les oles del mar i la tranquil-litat de la nit em van tranquilitzar…

Al acabar, vaig quedar amb la noia que igual ens tornariem a veure per els locals nocturs de l’illa. Ara tocava anar a dormir i no sabia a on, no tenia claus… Vaig arribar a la guest house i vaig veure que el noi que esta a la recepcio, estava dormint a dins i no vaig dubtar ni un moment en picar a la porta i desperta-lo. El tiu em va aixecar amb un mal rotllo bestial, portava un cabreix descomunal. L’hi vaig dir que havia perdut les claus per entrar al dormitori i a veure si em podia obrir, li demanava com un favor. El tiu, al principi es va negar em demanava 100 baths per fer-me el favor, jo li deia que no portava diners, no em donava la gana dona-li calers per obrir-me la porta. Finalment va obrir-me la porta i vaig poder dutxar-me i dormir unes hores. Vaig arribar a l’habitacio ple de sorra per el tot el meu cos, tenia la sensacio que era el dolent de la pel-licula “d’Spiderman 3” aquell que es tot sorra, jejejejeje… si heu vist la peli ja sabeu de qui us parlo…

L’Albert ha arribat de matinada, ha dormit amb els colegues gays pero no hi ha hagut tema, aixo que han dormit junts…

A veure que ens passa avui… cada dia es especial…

Una abracada molt forta!!!

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

