Tornada a Kho Phi Phi.

Posted: 10 Agost, 2007 in Tailandia

Pha Ngan.– El temps ens ha obligat a tornar cap a la part del mar indic, el monzo ens ha tirat per terra totes les nostres espectatives, el temps per la part de Kho Thao era realment dolent, les pluges i els vents huracanats ens han afectat de valent per aquella zona de Tailandia.

Aquesta ultima setmana, despres de deixar Kho Phi Phi, varem arribar a l’illa de Kho Pha Ngan, una illa molt mes gran que la de Kho Phi Phi i bastant mes salvatge. El ferry ens va deixar a Krabi despres d’una mica mes d’una hora de trajecte i d’alla varem agafar un bus fins a Surat Thani i d’alla un altre ferry fins a Pha Ngan.

A l’illa de Pha Ngan hi varem anar per dos motius basicament, el primer perque aquesta illa es super coneguda per les festes que s’hi celebren en honor a la lluna. La mes coneguda es la “Full Moon Party”, la de la lluna plena que es un cop al mes pero tambe es la que s’hi arriba mes gent per celebrar-la i es clar, els preus es disparen. Aquesta ultima festa de la “Full Moon Party” s’hi varen reunir mes de 20.000 persones, totes ballant, bebent i moltes drogant-se fins a la sortida del sol.

Nosaltres varem arribar just per celebrar una altra festa, tambe el fil conductor era la lluna, pero la “Half Moon Party” o mitja lluna plena. Aquesta festa no se celebra a la platja com la de la lluna plena sino que ho fa en mig de la selva, rodejats de vegetacio i palmeres i a mes, fan pagar entrada, uns 6 euros…

El segon motiu de la nostra escapada a Pha Ngan, era que alla ens teniem que reunir amb la Cristina, una antiga companya de feina de l’Albert a Barcelona que havia tingut el plaer de coneixer a Bangkok. La Cristina esta aqui a Tailandia amb la seva parella, en Francesc, tots dos son d’Andorra pero fa temps que viuen a Barcelona. Tambe els acompanyen una altra parella del camp de Tarragona, l’Aitor i l’Anna. Els quatre son persones fantastiques! Aquests dies que hem passat junts han sigut genials, no hem parat de riure, jajajaja!!! Jo m’he quedat molt sorpres ja que no em pensava coneixer unes persones tant i tant entranyables i bones com ells, en serio, segur que ha nascut una bonissima amistat a partir d’ara.

Varem arribar bastant cansats a Pha Ngan, practicament varem viatjar unes 12 hores en total, patint forca calor, canvis de transport i bastanta espera.

Ja era de nit quan baixavem del ferry, feia molt vent pero no plovia per sort! Ens varem pujar a una furgoneta perque ens portes a l’altra punta de l’illa a uns 40 minuts mes o menys, si si!!! un trajecte bastant llarg per estar en una illa… La Cristina havia encarregat un bungalow per nosaltres, ens estariem junts els dies que passariem alla.

Perdo!!! Hi ha un tercer motiu molt important de la nostra escapada a Pha Ngan, el retrobament amb en Tomas i la Mariana, hostia!!! la memoria a vegades… Ho sigui que seriem una bona colla, jajajajaja… A mes, tambe s’estaven a la mateixa zona que nosaltres, es a dir, tots estavem juntets, jejejeje…

En varem instal-lar i despres d’una dutxa varem trobar-nos amb la Cris i els altres, unes abracades i uns petons i ens varem entaular per sopar una mica abans d’anar a dormir.

El dia seguent ens varem retrobar, primer amb la Mariana que estava a la platja i mes tard amb en Tomas que encara dormia. Ens varen ensenyar totes les coses que havien fet per vendre, complements “hippies’ com bolsos, bracalets, etc… tot super guapo!!!

El primer dia sencer no ens varem moure de la platja, necessitvem agafar una mica de forces, es a dir que varem estar tirats a la sorra tot el dia, nomes ens aixecavem per menjar una mica, quin estres deu meu!!!

El dia seguent era el gran dia, era el motiu perque tots haviem anat a Pha Ngan, la festa de la mitja lluna havia arribat i nosaltres teniem gana de festa i de desfacar-nos una mica bastant, voliem ser dolents aquella nit, la transformacio s’acostava, jajajajajaja…

Amb la Cristina, en Francesc, l’Aitor i l’Anna, varem llogar unes motos i varem anar a donar un tomb per l’illa a veure que tal era tot allo d’alla. Varem parar en un restaurant a primera linea de mar per menjar una mica de peix fresc, la veritat es que teniem ganes de donar-nos un “gustasso”, teniem ganes de menjar un plat amb cara i ulls, estavem una mica saturats de tants noodles i arros.

Al restaurant no hi havia ningu i el cambrer, que suposo que era l’amo, no s’enterava de res, no parlava ni una gota d’angles, pitjor que jo… nomes s’havia dir:” Fish Barbecue”, jajajaja. Al final, despres de fer-li una mica de mimica es va enterar del que voliem, uffffffffff!!!

Quan varem tenir les panxes plenes, la nostra intencio era d’anar a veure un senyor gran, bastant conegut a l’illa per els seus bolets al-lucinogens i la seva bona marihuna. El senyor vivia en un lloc bastant estrategic, molt a prop de la ” Paradise Water Fall”, un indret molt conegut a l’illa. El senyor al sentir que arribaven motos, ja es va deixar veure i ens va saludar. Nosaltres varem dirigir-nos cap alla a veure que tal… El senyor semblava el germa d’en James Brown, era clavat el puta! jajajaja… Li varem demanar a veure si tenia “Mushrooms” (bolets) i Marihuana per vendre, ens va fer que si amb el cap i varem entrar al seu local que per cert el tenia super preparat, amb altaveus de gran potencia, amb sala de ball i amb coixins, rotllo “Chill Out” per apalancar-te.

Ens varem quedar molt flipats amb el rotllo d’aquell indret, primer perque el camell era un home de potser 70 anys acompanyat per la seva dona, que en comptes d’estar disfrutant dels viatges de ‘L’incerso” estaven summergits en el Mon de les drogues, jajajaja… hi tenien la ma trencada, ens va preparar les racions de bolets i ens va portar un bon feix de marihuna. L’hi varem comprar tot, el tio es va enrotllar i ens va fer un bon preu. “La suerte estava echada”…

Despres de sopar, varen venir en Tomas i la Mariana i varem comencar a engullir els bolets al Bungalow de la Cristina i en Francesc. Jo, era la primera vegada que els probava, segons m’havien dit, l’efecte era semblant al LSD o acid que si que havia probat pero feia mes d’una decada.

No us penseu que som una colla de “Yonkis’ o drogadictes, ( la meva mare segur que s’ho pensa si llegeix el blog…) ni molt menys, nomes teniem ganes d’experimentar una nova sensacio, nomes aixo i a mes, estavem en colla i segur que el “pilotasso” seria autentic!!! A mes, si!els bolets son “droga” pero no es sintetica sino natural agafada directament del bosc, o sigui que no es “droga” perillosa.

Varem agafar un taxi per anar cap a la festa de la mitja lluna tots junts; durant el trajecte els primers riures, crec que vaig ser el primer en notar els efectes dels bolets, portava una historia al cap al-lucinant, com si estigues ficat dins d’una pel-licula de riure i em notava super euforic, el bon rotllo em comencava a dominar.

La festa de la mitja lluna, era descollonant, el recinte o espai estava super preparat, amb parades de menjar, sobretot una parada d’entrepants gegants que nomes de veure’ls et quedaves petrificat, sino que li diguin a en Frances i a mi, jajajajaja!!!! la pista de ball, el so era perfecte, ple de gent a tot arreu, etc… Mira que a mi no em va aquest rotllo, jo prefereixo el Rock o Heavy Metal, pero en serio que m’ho vaig passar genial, fins hi tot vaig ballar.

A dins l’ambient era bestial, ple de noies que et miraven constantment buscant rotllo i de tant en tant s’acostava algun camell que et volia vendre pastilles d’extasis, com si estiguessim a Eivissa de festa. Tambe estava ple de ‘Ladis Boys’ o de travestis, fins hi tot n’hi havia un que anava amb les tetes enlaire pintades amb una mena de flors.

Jo quant tencava els ulls, veia llums de tots els colors, tot super “sicodelic”, estava realment enxufat, anava a 1.000 per hora!!! Tots estavem en plena forma, no paravem de ballar i de riure, quin bon rotllo que portavem!!! En Tomas anava dient que jo era com un imant, transmetia bon rotllo i tots venien a mi, que fort!!!

Cada vegada que tenia ganes de pixar, m’acompanyava en Francesc, no se quanta estona ens tiravem pixant sota unes palmeres, no paravem de riure imaginat-nos coses, moltes vegades inversemblants i inimaginables, jajajaja…. a mes cada vegada que ens acostavem a la parada dels entrepants gegants, el subidon era al maxim i els riures d’autentica bogueria!!! No oblidare mai aquells riures, Francesc!!!

L’efecte ens va durar unes 5 hores, una autentica animalada!!! despres ja comencavem a controlar una mica mes, uffffff…. A les 6 de la matinada arribavem al bungalow i a dormir. La nota negativa de la nit, va ser que a l’Albert se li va trencar la camera mentres feia unes fotos de la festa, el demes tot molt be.

El dia seguent jo estava perfecte, no tenia resaca i el mal de cap i els mocs que arrosegava desde feia unes setmanes, havien desparegut, en serio no es broma!!!

Per la tarda varem anar fins a l’altre punta de l’illa amb moto, vaig quedar destrossat, la carretera era com una muntanya russa, amb uns desnivells descollonants. La zona era guapa de veritat, amb botigues de tot tipus i molt i molt d’ambient. Es la zona en que es celebra a la “Full Moon Party”. Es un lloc molt diferent del que estavem, mes car evidentment, no tant tranquil pero guay. El turisme sexual per aquella zona tambe se’n veia, anaves amb moto i moltes noies que estaven sentades a fora dels xiringuitos et cridaven perque hi entressis.

Varem tornar depres de sopar amb en Tomas i la Mariana, que estaven contents perque aquella tarda havien venut bastantes cosetes i havien fet alguns calerons.

La tornada amb la moto, jo tenia els collons ficats per corbata, anava de paquet el driver era l’Albert i la veritat es que no corre gens, es molt precavit pero tampoc controla gaire la conduccio amb moto, quasi be ens estrallem en mes d’una ocasio. Quan vaig arribar al bungalow una mica mes i dono un peto al terra com feia el Papa, jejejeje…

En Tomas i la Mariana es quedaven mes dies a l’illa, els altres marxavem tots el dia seguent.

El dia seguent al mati, varem agafar un ferry que ens portaria fins a l’illa de Kho Tao, l’illa mes petita de Tailandia super coneguda per les seves platges tranquiles i perque si poden veure moltes vegades taurons balena, el peix mes gran del Mon.

Ja el trajecte amb el ferry va ser molt dolent, amb molt de vent i amb tempestes fortissimes de pluja, sort que el trajecte era curtet, poc mes de 90 minuts.

El temps a Kho Tao no ha estat bo i els altres espectes, com el tema de l’allotjament i els preus de totes les coses en general, no ens han acompanyat. Tot era carissim, el mes barat que varem trobar va ser un bungalow per 400 baths, 8 euros al canvi que estava infectat de parassits i invadit per granotes i gripaus que no ens varen deixar dormir en tota la nit. No varem entrar en bon peu a l’illa per aixo nomes hi varem estar una mica mes de 24 hores.

La Cristina i els demes varen marxar al mati direccio a Krabi per seguir cap a Phi Phi i nosaltres hem agafat un ferry nocturn que semblava una galera de la pel-licula de “Ben-Hur’, en serio, tota feta de fusta, amb gent del pais treballant descarregant ferros i fustes mig en pilotes i sense cap mena de proteccio ni als peus ni a les mans i els “llits” eren uns matalassos vells, bruts i durs com una lapida. Sort que hem estat mesos a l’India i estem curats d’espants sino era per tirar-te directament al mar. El trajecte a durat 3 hores mes del compte, m’he despertat varies vegades degut al soroll dels motors que els teniem al costat nostre i tambe perque un tiu, que dormia al meu costat de tant en tant se’m tirava al damunt.

Ara estem a Krabi esperant el ferry perque ens porti fins a Kho Phi Phi de nou, sens dubte la millor illa de les que he vist, el paisatge i sobretot la gent es magnific alla! i a mes, ens tornarem a trobar amb la colla de Catalunya, quina passada!!!

Jo, em trobo molt millor, mes animat, poc a poc vaig remontant el mal roltllo que tinc degut als problemes familiars. Intento cada dia ser felic i millor persona i se que soc molt molt autentic i aixo em dona forca per seguir endavant.