Long Live Rock’n’Roll!!!

Posted: 18 Agost, 2007 in Tailandia

p8180024.jpg– Avui al mati havia quedat amb l’Albert a la zona de Siam Square, al centre de Bangkok sobre les 10 am per a veure si podiem solucionar el problema de la camera digital de l’Albert que no li funciona desde la festa de la Half Moon Party de Kho Pha Ngan i de pas a veure si podien treure’m els virus que desde fa dies tinc al meu I Pot que fan que no pugui escoltar res de la meva musica.

Aquesta nit he dormit sol, l’Albert havia quedat amb un colega que te aqui a Bangkok, jo vaig sortir a pendre alguna cosa amb en Ferran un noi catala, que s’esta a la mateixa Guest House que nosaltres. Varem sortir per Kho San Road, primer a pendre alguna cerveza en una terraza on hi havia musica en directe i despres a ballar una mica a la discoteca. La discoteca estava plena a rebentar, hi havia moltissima gent ballant i bebent, realment l’ambient estava de puta mare!!!

Ens hi varem estar durant unes hores, ballant i xerrant, la disco estava plenissima de noies guapissimes que ballaven molt i molt be, jejejeje… ens ho varem passar molt be. Em va agradar surtir amb en Ferran, segurament aquesta nit tambe farem alguna coseta…

Torno al tema del comencament… Finalment ens hem trobat a la tercera planta del super conegut per nosaltres MBK i seguidament hem anat a veure si trobabem alguna botiga que poguessin solucionar els problemes dels nostres aparells. No hem trigat molt a trobar un lloc on fan reparacions de cameres, despres de preguntar a unes quantes persones a veure si hi havia algun lloc que fessin reparacions. Malauradament, el servei tecnic avui no treballava pero despres de revisar la camera digital de l’Albert, un tecnic ens ha dit que segurament te solucio, es a dir que es pot arreglar i que si podiem tornessim dema al mati que hi hauriaal professional. Mes o menys la reparacio li pot costar uns 1.000 baths, 20 euros al canvi.

Despres, hem anat cap a la botiga a on vaig comprar em meu I Pot, fa uns mesos a veure quina solucio em donaven. Si una cosa es posible a Bangkok es que tot es posible, de veritat, a Europa segurament ens haguessin dit que la camera es millor comprar-ne una de nova abans que reparar-la i que el meu I Pot no te solucio… Un noi ha comencat a remenar el meu mp3 i en 5 minuts ha solucionat el problema, per nomes 2 euros, ha tret tots els virus que jo no he sapigut treure en un no res… Tota la gent que treballa en aquests mega gegants centres comercials, son uns manetes, dominen al maxim els productes. A cada mostrador hi treballen moltes persones encara que no estiguin fent res, es flipant… ara, totes estan al dia de tot…

Despres, ens hem perdut per mes centres comercials, per Siam que estava plenissima de gent. Tots els centres que hem visitat eren impresionants, tot impecable. Ens ha impactat moltissim el centre comercial de Paragon, un centre que podiem dir de classe alta, totes les firmes del mercat mes “pijes” les pots trobar alla. Els preus tambe son molt alts, pero per fer-hi una visita esta molt be.

Estic content de poder tenir el meu I Pot una altra vegada al 100 %, per sort no he perdut tota la musica que tenia a la memoria. Durant tot el trajecte amb el taxi de tornada a Khao San Road, no he parat d’escoltar heavy, sobretot DIO que com sempre em fa posar la pell de gallina!!! No he parat de donar cops de cap i de cantar i de fer banyes, jajajaja… si una cosa tinc clara es que intento adaptar-me a tot, pero que el heavy i el rock corrent per les meves benes es segur!!! Vibro amb aquesta meravella de musica, hostia!!!

From my hurt… Long Live Rock’n’Roll!!!

 Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

