Krabi.

Posted: 8 Setembre, 2007 in Tailandia

Amb la Mercedes.– Els darrers 3 dies han sigut meravellosos, genials i magnifics! La companyia de la Mercedes ha sigut una autentica sorpresa, son d’aquelles coses que no saps perque passen o perque tenen que passar pero ha sigut un plaer coneixer i viajar juntament amb ella, ha estat una experiencia que segurament mai oblidare!!!

Des del principi hi va haber molt bon rotllo, “feeling” i confianca, va surgir tot d’una manera molt natural, semblava que ens coneixessim de tota la vida! No hem tingut temps d’avorrir-nos, cada dia ha sigut una experiencia total, una aventura que ens ha fet vibrar i passar-nos verdaderament molt i molt be! Ens hem explicat confidencies, hem parlat sense tabus, clarament i hem rigut molt i molt!!! jajajaja!!!! Tot ha sigut molt autentic i de veritat!

La Mercedes es una d’aquelles persones que no et deixen indiferent, que pots arribar a estimar practicament desde el primer segon despres de coneixe-la… Sincerament, ja forma part de les persones que estimo de veritat, de les que porto a dins del meu cor.

Ja tinc ganes de que passin uns quants dies per tornar a estar juntament amb ella. Si no hi ha cap entrebanc, el proper dijous ens retrobarem a Chiang Mai, al nord de Tailandia.

Es estrany… m’estan passant coses molt especials en aquesta tornada a Asia, estic visquent unes experiencies molt intenses i realment profundes, tinc unes sensacions magnifiques i positives, fins hi tot les de tristesa son positives!!!

Ara torno a estar tot sol, comenco un altre cami que no se exactament si sera llarg o curt pero em sento amb molt forca i energia per no deixar de buscar i de mirar sempre endevant! res m’espanta!

Ara estic al restaurant de la meva amiga Bang, “matant” les hores, esperant un bus que em portara de nou cap a Bangkok. Sera un viatge de mes de 12 hores desde Krabi, espero poder dormir o descansar una mica durant el viatge…

Salut a tots!!!

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

