Arribada a Chiang Mai.

Posted: 12 Setembre, 2007 in Tailandia

Chiang Mai.– Tota la nit ficat dins d’un bus desde Bangkok cami de Chiang Mai, mes de 12 hores de trajecte que se’m ha fet interminables a causa de problemes estomacals… He passat unes hores molt dolentes fins a arribar a Chiang Mai i poder descansar una mica. La diarrea que feia tants mesos que no patia, ha aparegut de nou! Segurament degut a que vaig menjar alguna cosa al carrer en un puesto de menjar, que estava en mal estat…

M’he instal-lat en una Guest House molt i molt barata… 180 Baths, ni 4 euros al canvi… aixo si! sense luxes, ni res que se li sembli… te un aire a les habitacions que m’anava trobant durant el meu viatge a India…

Com deia unes linies mes amunt… he arribat desfet a Chiang Mai… em sentia super debil, nomes tenia ganes de dutxar-me i ficar-me al llit a descansar durant unes hores, ho necessitava realment… Nomes entrar a l’habitacio, m’he fet caca al damunt sense poder-ho evitar! quina putada! de nou cagat de dalt a baix!!! Desde l’India que no em passava aixo!!!

M’he dutxat i m’he estirat al llit, he deixat anar tot el meu pes contra el matalas que es mes dur que una lapida i no he trigat ni 1 minut a dormir-me… Mes de 4 hores dormint i somiant coses molt extranyes i rares que no recordo ara mateix pero que n’han deixat mal cos… la calor m’ha despertat, una altra dutxa i a caminar una mica per fer una primera presa de contacte a aquesta poblacio.

Amb l’ajuda de la guia, he visitat uns quant temples que estaven bastant a prop de la zona a on dormo i que estan recomentats com a visita d’interes per la guia. Els temples estan molt be, com quasi tots els temples de Tailandia, cuidats fins a l’ultim detall pero es que ja n’he vist tant que ja no m’emocionen com les primeres vegades… pero cal dir que son magnifics!!!

Despres del temples he tornat cap a la zona de la guest house, molt tranquil, sense preses… per conectar-me una mica a internet. No em volia allunyar gaire per el tema de la maleida diarrea… Dema si que si em llevo amb mes forces, m’organitzare el dia per fer coneixer mes coses que em puguin aportar alguna cosa interessant.

Abans de comencar a escriure aquesta cronica, he estat durant molta estona fent un xat amb l’Albert! quin fart de riure m’he fet aqui tot sol, la gent em mirava sorpresa mentres jo no parava de riure! Ha sigut una estona genial!!! Dema a veure si coincidim una altra vegada! M’encantaria!!!

Tambe he coincidit amb un amic de Ripoll, en Miquel que va estar a Chiang Mai fa uns mesos de vacances. Aqui va coneixer unes noies que dema anire a visitar… a ell li fa il-lusio que hi vagi i les saludi…

Per fi avui, he rebut noticies de la Mercedes de Paris… Dema a la nit arriba a Chiang Mai desde Krabi… ens retrobarem de nou! segur que sera la hostia!!! Ja tinc moltes ganes de tornar-la a veure!

Per ultim, dir-vos que he pres la desicio de tornar a Catalunya en poques setmanes, hi ha coses que he de fer alla que poden repercutir-me en el meu futur… pero ja us anire informant mes endevant… ens uns dies, quan ho tingui tot lligat i concretat… De moment tinc vol reservat desde Bangkok a Kuwait i de Kuwait a Paris… No fins a Barcelona, de moment…

Be, res mes a dir-vos per avui… nomes que vull que se’m passin les putes caguetes…

Fins aviat!!!

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. Albert Rigat ha dit:

    guapo!
    com van las cacas??? estic xatejant amb la mercedes! jajajaj i abans amb la cristina i el ferran! faltaves tu!
    ara sorto a dinar algo i torno mes tard! et vaig enviar ahir nit molta musica, espero que la tinguis ja!!!!
    jo he estat en aquest temple del video jajajaja
    es fantastic!!!!!
    molts petonsssss

    i ah! mira el correo, la monica de paris diu que vagis a casa seva! ole ole

Deixa un comentari

