Quin dia a Chiang Mai! No he parat quiet!!! Retrobament amb la Mercedes!!!

Posted: 13 Setembre, 2007 in Tailandia

Retrobament amb la Mercedes!!!– Estic amb una energia brutal! Avui ha tornat a ser un d’aquells dies carregat d’emocions totals!!! Son mes de les 2 am i estic fresc com una rosa!!! JAJAJAJAJA!!!

Avui, per sort, ja m’he recuperat de la puta diarrea que estava arrossegant desde Bangkok i que em feia anar de cul! ( mai millor dit, eh??? )

Bastant dora al mati, m’he canviat de Guest House, rapidament he fet el “check out” per instal-lar-me en una altre molt millor, situada al mateix carrer, no he hagut de carregar gaire estona amb la motxilla, uffffff!!! Despres m’he activat, un cop he esmorzat, ( un esmorzar de putissima mare per nomes 1 euro! cafe inclos! ) he caminat buscant el Nancy’s Bar, volia estar segur de trobar-lo ja que tenia que fer una visita a unes amigues Thai que va coneixer el meu estimat amic de Ripoll, Miquel Rusinol!M’ha costat molt trobar el lloc, no m’acaba d’ubicar amb les indicacions d’en Miquel, pero finalment ho he trobat! jejejeje… sota un sol que espetegaba!!!

De tornada a la Guest House, sobretot perque tenia que dutxar-me, estava totalment xop per culpa de la calor, he tingut una grata sorpresa! M’he conectat a internet i he fet un xatr amb una altre grandissim amic meu de tota la meva vida! en Dani Sanchez! Hem parlat durant una llarga estona i no hem parat d’escriure’ns coses excepcionals al xat! Llastima que no funciones la comumicacio via audio…

Sense donar-me comte, ja eren mes de les 3 pm! M’estaven passant les hores sense adonar-me!!! He sortit a passejar aprop de la Guest House i he vist que aprop hi habia un centre de massatges thais super barato! increible! un massatge d’una hora per nomes 2 euros!!! quina passada!!! hostia!!!

He decidit entrar-hi i de veritat! el millor massatge de la meva vida, me l’han fet en aquell lloc! La professional, magnifica! quines mans! i com apretaba!!! Li he dit que desde feia dies em feien mal les cerbicals i l’esquena i ella s’ha posat mans a l’obra! He patit molt! fins hi tot cridava per moments de dolor quan m’apretaba! pero m’ha deixat perfecte quan ha acabat! Dema hi torno amb la Mercedes! I promise you!!! Jajajajajaaa!!!  Fins hi tot, la roba que m’ha donat per fer-me el massatge, m’ha encantat! l’hi he comprat per menys de dos euros!!! Mare de Deu!!!

Despres, de tornada a la Guest House, si que ha sigut una passada! Esperava a la Mercedes mes tard i ella ja estava alla! tot just acabava d’arribar estava encara tota carregada amb la motxilla de viatge!!!

Nomes veure’ns ens hem fos en un llarg abrac i ens hem donat infints petons!!! She is my sister in another live!!!

La Mercedes es especial per a mi! tenim una conexio que dona que pensar… no hem parat de riure fins a arribar a l’habitacio perque ella deixes les seves coses!!!

Despres de parlar durant una estona a la nostra habitacio, hem sortit rapidament cami del Nancy’s Bar, teniem una cita amb les amigues d’en Miquel!!! OHohohohohohooooo!!!

Al Nancy’s Bar, no hi habia gaire ambient, es igual! ens hem presentat i de seguida hem comencat a parlat de les aventures d’en Miquel per Chiang Mai, quin riure amb les histories del meu amic! Jajajajaja!!! En serio! ens han caigut super be, tant a la Mercedes com a mi! son molt guapes pero molt… i simpatiquissimes! Ah, Miquel! Dema amb la Mercedes anem a ballar a la discoteta amb elles! ja t’informare, ok????

La Mercedes estava cansada i despres de pendre alguna cosa amb les noies del Nancy’s Bar hem tornat a la Guest House. La Mercedes ha anat a descansar i jo estic enganxat davant de l’ordinador escribint i pujant fotos i videos sense parar!!! Dema amb la Mercedes organitazarem alguna activitat, algun trekking o alguna cosa relacionada amb l’aventura! segur que sera magnific, com sempre!!!

Davant l’ordinador, mentres penjava histories al blog, he coincidit amb l’Albert de nou, mes emocions! Non Stop!!! Despres de parlar una mica amb ell, s’ha afegit la Cristina, una seguidora dels nostres blogs que fa poc va estar a Tailandia. No hem parat de riure en tot moment! Hay quan estiguem tots a Catalunya la que liarem… jejejeje…

Avui estic content, hem sento felic!!! He parlat amb el meu grandissim amic Dani Sanchez, he conegut a unes amigues molt especials del meu gran amic Miquel i he tornat a retrobar-me amb la Mercedes! My sister… do you remember??? I la traca final, el xat amb l’Albert i la Cristina!!!

No pareu d’estimar-vos! Es una bona terapia…

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

