Soc a Paris!!!

Posted: 1 Octubre, 2007 in France

Hola amics!!!

– Estic a Paris a casa de la Monica i en Yann, uns amics de l’Albert!!! Despres de mes de 20 hores de viatge que m’han portat desde Tailandia a Kuwait i finalment a la capital de Franca… he arribat molt cansat pero sencer, jejejejeje…

La Monica ha tingut el detall de venir-me a esperar a l’aeroport CDG, cosa que li agraeixo moltissim perque sino m,hagues costat una mica, despres de tantes hores de viatge i el jet luck inclos, ubicar-me per Paris… M’esperava a la sortida, just despres de recollir la meva motxilla. No m’ha deixat pagar ni el bitllet de metro ni el de tren!!!

Ara estic a casa d’ells molt relaxat despres d’una dutxa. M’han dit una i una altra vegada que com si estigues a casa meva, que no em preocupi per res!!! Genial!!!

Ara soparem i anire a descansar que realment ho necessito!!!

Ens retrobem dema!!!

Us estimo!!!

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. carme ha dit:

    ens retrobem!!! arrevoire! jajajja
    a ser very happy!!

  2. stefy ha dit:

    Que sorpresa de vuelta en Europa. jejeeje
    BESOS GRANDES ahora chanti chanti
    Stefy

  3. Albert Rigat ha dit:

    Jordi!!!!!!
    no saps la sensacio que m’ha donat ara al llegir el teu post
    he recordat quan la Moncia va venir a despedirme al aeroport i em van estar controlant pq portaba un cinturo que pitaba i bueno….que el vaig tenir que deixar a Paris….jajaja
    digueli que et posi una peli en vhs que te de fa dos anys de las nostres vacances junts a Paris!!!! jo crec que et fara molta gracia veurem fa no dos, 3 anys enrera con las melenas i amb la monica a la casa on ets!!!!!!!!!!!!

    donali molts petonsss….ays com t’envejo ara mateix!!!!!! me’n alegro de que la coneguis! la monica es molt especial i divertida!!!!!!!!
    disfruta de tot i puja a la torre Eiffel a peu!!!!!!!!!!!!!!!
    es lo mas! paseja per el riu sena, ves al Louvre, al barri del Moulin Rouge,,,,j’adore Paris!!!!!
    t’estimo nene!!! marxo ja que he llogat una moto per recorrer una mica el sur de Bali!!!!!
    fins aviat guapo

    ALBERT

  4. Olimpia ha dit:

    Hola Jordi!

    Només dir-te que benvingut i que tens caseta a Barcelona.
    Una abraçada molt forta i fins aviat!

  5. Lin ha dit:

    hi
    do you still leave the photo of Angor Wat.
    i don’t know what happen, all of photos disappear.
    diofun_l@msn.com / cliofun_l@msn.com which one is right?

Deixa un comentari

