Xat amb Anita, la germana de la Mercedes desde Tel-Aviv a París.

Posted: 2 gener, 2008 in Israel

– Què puc dir d’Anita, la germana de la meva germana Mercedes… senzillament que és una persona genial, encantadora, bromista i sobretot molt divertida, que li agrada conversar amb la gent de qualsevol tema relacionat amb el camí de la vida.

No he tingut encara el plaer de conèixer a Anita personalment… la veritat és que tinc moltes ganes d’estar amb ella cara a cara perquè tinc que dir-li moltes coses a part de fer-li molts petons i abracades.

Recordo que la primera vegada que vaig parlar amb Anita, va ser quan estava passant uns dies a París a casa dels pares d’ella i Mercedes. Vaig quedar-me impresionat amb la seva veu i les seves paraules… era com estar desconectat de tot… la seva veu és profunda, suau i dolca… notes de seguida que és una persona que guarda alguna cosa molt especial que prové de seu interior…

A partir d’aquell moment, hem parlat moltes més vegades, sempre a través de la xarxa, xats, e-mails, etc… Hem parlat durant llargues estones de tot una mica però sobretot, hem rigut moltíssim, jajajajaja… ella és una bromista genial i com que jo també estic sempre rient de tot i de qualsevol cosa, hem conectat fantàsticament.

Amb Anita, ha nascut una maca amistat que espero que no s’acabi mai.

Molts petons, Anita!!!

Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!Nice Anita!!!

Anuncis
Comentaris
  1. Albert Rigat ha dit:

    deu meu!!!!
    quin idioma es aquest??? ja ha apres el israeli???
    i la germana que bo fent de negre…apa que esteu com una cabra!!!!
    molts petons guapos, us trobo a faltar!
    albert

  2. anita ha dit:

    Haber traduction del commentario de Albert que no entiendo ni pavo ! ???? Gracias !!! Un beso a Albert ! Jordi ! y Merche !!!! xo anita

Deixa un comentari

