El “papa” Joan Antoni, el meu amic!!!

Posted: 5 gener, 2008 in Israel

En Joan Antoni i l’Oriol.– En Joan Antoni, m’acaba d’enviar un e-mail desitjat-me els millors moments de felicitat i de projectes que m’he proposat en aquesta nova etapa de la meva vida que acabo de comencar amb moltíssima il-lusió, motivació i forca interior i espiritual.

En Joan Antoni i jo, ens coneixem desde que erem petits, es pot dir que ens hem criat junts… Anàvem al mateix parvulari, la mateixa escola de primària, jugàvem al mateix equip de bàsquet, teniem els mateixos amics, ens agrada la mateixa música, hem compartit vacances d’estiu amb les nostres respectives famílies i fins hi tot, vàrem perdre la virginitat el mateix dia…

En Joan Antoni per a mi, es més que una simple persona o conegut, és sang de la meva sang, l’estimo i faria tot el què calgués per ell i també per la seva família. En Joan Antoni, és una amic d’aquells que estan sempre quan tenen que estar… a les bones i a les madures, mai m’ha fallat, sempre m’ha estès la mà quan la he necessitat i estic orgullós de tenir un amic com ell a qui li puc explicar i parlar obertament de qualsevol tema, sense embuts ni tabús.

En Joan Anton desde fa temps, té moltes responsabilitats, totes elles molt importants, no em refereixo tant sols a la feina, que també… sinó que és pare de família d’unes criatues maquíssimes, l’Oriol i desde fa unes setmanes de la petita Judit i no té gaire temps per quedar i veure’ns per parlar o per riure durant una llarga estona… Ni tant sols a causa del ritme frenètic del primer Món i de les responsabilitats abans esmentades, no ens vàrem poder dir adéu.

M’hagués agradat poder gaudir de la seva companyia moments abans d’agafar la motxilla però no passa res. Tant en Joan Antoni i jo, sabem que és igual el temps que passi sense veure’ns, entrebancs, barreres, etc… que quan arribi el dia que ens retrobem de nou, tots dos sabem el què hi ha, ens fondrem en una llarga i emotiva abracada, jejeje…

No vull deixar de cantó a la Sandra, la parella d’en Joan Antoni, la mare dels seus fills… però he volgut destacar la figura del meu gran amic, en Joan Antoni.

Et desitjo la millor de les felicitats, Joan Antoni!!!

T’ estimo!!!

Jordi.

Anuncis
Comentaris
  1. Joan Antoni ha dit:

    Gracies titu , jo tembé t’estimo …
    P:D: Has escrit la carta als reis? els has de tinir a tocar ….jejeje

Deixa un comentari

