Berlitz… Helping the World Communicate.

Posted: 9 gener, 2008 in Israel

– Estic convencut que he invertit una bona part dels meus estalvis amb uns estudis que segur seràn profitosos en un futur no molt llunyà…

Avui, ha sigut el meu 2 dia de classes intensives d’anglès al centre d’idiomes “Berlitz” de Tel-Aviv i de moment estic molt content de com va tot en general, estic en bones mans, el personal, els professors, les instal-lacions, etc… és verdaderament molt professional. i les hores d’estudi, s’aprofiten al màxim, tot molt correcte.

Ahir tenia cita amb la primera professora… una noia rossa, de pell blanqueta, alta, etc… la meva primera professora d’anglès. Ella és natural d’Holanda però desde fa uns anys, viu a Israel amb la seva parella, un noi local.

La classe, va ser divertida… després de saludar-nos i presentar-nos, noms, com em trobava, si volia un cafè, etc… vàrem entrar en un de les aules del centre per comencar l’estudi del dia.

Primer de tot, va ensenyar-me els llibres, cd’s, exercicis, llicons, etc… que estudiaria i practicaria durant aquest curs intensiu d’anglès. Un cop repassat i fullejat el material, etc… va comencar la classe.

A Berlitz, desde que entro fins que me’n vaig cap a casa… és parla en tot moment en anglès, ni una paraula amb el meu idioma ni amb cap d’altre… 100% English!!!

La classe, va durar 3 hores, amb un “break”de 20 minuts per desconectar una mica de l’estudi i donar descans a les neurones… La professora, és seriosa, molt atent i està tota l’estona intercanviant impresionts amb mi, preguntant-me coses relacionades amb la llicó, apunta constantment vocabulari, frases, etc… a la pissarra, fa fotocòpies, em dóna apunts, etc… El seu mètode d’impartir classe, m’agrada.

En alguns moments, em quedava una mica bloquejat, molta informació de cop, difícil de pair… hi havia moments que perdia el fil de la classe…Ella em parlava ràpid, a vegades més lent, etc… Em va fer treballar de valent, vaig suar i vaig quedar-me esgotat mentalment… normal… feia temps que no li fotia aquesta mena de “tralla”al meu cervell…

Em va posar exercicis per fer a casa, uns referents als verbs, (present, present continuous, to be…) d’escriure a una persona que feia molt temps que no veia, d’emplenar els espais buits escoltant una conversació d’àudio, etc… Cada dia, tinc que estudiar a casa un mínim de 30 minuts per repassar tot el què sha donat a la classe del dia.

A la fi de la classe, la professora, va apuntar unes notes dirigides al seguent professor perquè veiés tot el què s’ha fet durant la classe. Tindré 4 professors diferents durant el curs, la meva oida s’ha d’acostumar, afinar… a diferents accents de parla anglesa.

Avui era el torn de la Lisa Newmann…

La cita amb la Lisa estava prevista per les 8am però per un tema personal d’ella, la classe s’ha retrassat una hora… Finalment hem comencat a les 9am i hem acabat a les 11am, una hora menys de classe però que recuperaré el proper divendres.

La Lisa, és d’Israel però no li he percebit en cap moment que era una noia local, el seu accent és molt americà… els seus pares son nord-americans residents a Israel per motius laborals.

La classe amb la Lisa, molt bé!!! Em parlat durant les dues hores que ha durat la classe, em escoltat conversacions via àudio, m’ha fet moltes preguntes, com per ex: expliquem llocs interessants de Catalunya per visitar, etc… conèixer a una persona via amic o conegut teu, (Following up on a contact) etc… explque’m les teves vacances, etc… 5 aspectes importants de tu, etc… gramàtica, verbs irregulars, Now you can, etc… So how was…?, What do you know about it?, What is it made of?, etc…

Avui, no m’he saturat tant com ahir, ho he portat millor i he sortit satisfet i donat-li voltes al cap fent-me preguntes i responent-les jo mateix mentalment en silenci abans de saborejar una deliciosa “Pita”, jejeje…

Keep in Touch!!!

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. Albert Rigat ha dit:

    jordiiiii
    i’m very proud of you!!!!!
    after all these months finally your dream will be come true!!!
    i’m sure next time i’ll meet you ( probably will be in Bangkok) your english will be fluid and perfect, better than mine!!!!!!
    i’m very happy to see you are studying and investing time to learn. It’s gonna be difficult but after a while i’m sure you will love this new language.
    Go for it, you can do it!!!!
    i miss you a lot, my friend, my big brother!!!!
    hope to hear from you soon again
    ALBERT

    PS: i need a favour, can you tell me if gays in Tel Aviv are hot??? do you think they are made for me??? 🙂
    And if you see the captain Spok send him my best regards hahaha

    PS2: i remember this guy who went to India and met this girl, i thought was a japanese girl or chinese girl. By the way, finally ur paths cross in Israel! how funny!!!

    big hug for you and Mercedes!!!!!!

  2. carme ha dit:

    ostris jordi are no et fotis a escriurer el blog en inglihs eh! que i not undertend!!! 😉

Deixa un comentari

