Mescla de joves artistes contemporanis a Ramat Gan.

Posted: 12 gener, 2008 in Israel

Colage realitzat per l’Idol.Colage realitzat per l’Idol.– El passat dijous a la tarda, juntament amb l’Anat i en Shaul, la seva parella, haviem quedat per anar fins a Ramat Gan, una població situada al nord de Tel-Aviv per gaudir de l’exposició d’art contemporani de joves artistes d’Israel, entre ells l’Idol, el noi que ens va portar amb cotxe fins a Jerusalem la nit de cap d’any.

La nit que vàrem conèixer l’Idol i la Sahar, la seva parella, ja ens va parlar a la Mercedes i a mi que en pocs dies faria una exposició juntament amb més joves artistes d’Israel en un local de Ramat Gan. Ens va demanar que li agradaria molt que hi anessim i veiessim part de la seva obra exposada per el públic. Evidentment, li vàrem dir que sí!

La Mercedes, és una amant de l’art contemporani… Com ella m’ha repetit moltes vegades… “Jordi, el arte contemporaneo, es mi Mundo…” ella també és una artista, es disenyadora gràfica, amant de la moda contemporanea i de l’art dels nostres dies… A mi també m’agrada l’art però enfocat cap a altres camins… música, teatre, l’espectacle en viu, etc… encara que gràcies a la Mercedes, estic comencant a agafar afició i interès cap altres enfocs artístics… Evidentment tots molt respectables.

L’espai a on hi havia l’exposició em va semblar molt autèntic, era una espècie de fàbrica petita, vella, amb una atmósfera freda, trista… La sala principal de l’exposició, estava plena de gent, coneguts dels joves artistes que no paraven de parlar i riure… i de consumir menjar, acompanyat d’alguna copa de vi o cervesa.

L’espai, estava molt ben distribuit… almenys m’ho va semblar a mi… Les obres n’hi havia de molts estils, pintura amb acuarela, escultures, sala de vídeo, etc… fins hi tot hi havia una petita barra de bar on podies pendre algún refresc.

L’ambient, en general em va agradar… les sensacions allà eren bones i em sentia bé… Vaig conèixer diferents persones, vaig parlar amb bastanta gent i sobretot, vaig fer alguens fotografies… Les sensacions de la Mercedes, també eren positives…

Després d’una llarga estona observant les obres de l’exposició, vàrem decidir d’anar a pendre un refresc a prop de Tel-Aviv, en algún dels molts clubs que hi ha distribuits per la zona. Erem molta gent la que ens vàrem reunir en un club per parlar i disfrutar una mica de l’ambient nocturn de la ciutat… potser erem més de 20 persones assegudes en una llarga taula…

Jo, li vaig comentar a la Mercedes que no volia anar a dormir molt tard, que necessitava descansar perquè al matí seguent, molt dora, tenia que anar a l’acadèmia d’anglès a estudiar… m’esperava una llarga jornada d’estudi, 4 hores… Tinc molt clar, que el meu objectiu, almenys el que m’he marcat… és aprofitar molt bé el curs d’anglès que he comencat, no vull sortir més del compte, descansar poc, gastar diners, etc… tinc que centrar-me molt bé i ho estic fent… amb l’estudi de llengua anglesa… La Mercedes, no va posar-me cap impediment i vàrem agafar un taxi perquè ens portés fins a casa per anar a dormir…

Continuarem parlant…

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

