Recepció a casa de l’Embaixador francès a Israel.

Posted: 17 gener, 2008 in Israel

– Ahir vaig poder “experimentar, conèixer…”un Món que desconeixia completament… mai m’hagués imaginat que l’Embaixador de Franca a Israel, el Sr. Jean-Michel Casa em convidés a una recepció a casa seva… La cita va ser als voltants de les 7 pm.

La Mercedes em va comentar, dies enrera que l’Embaixador organitzava una recepció per tota la gent que treballa en organismes oficials francesos a Israel. La recepció s’organitzava per agrair a tota la gent que treballa per Franca, en aquest cas a Israel i de pas, dessitjar un bon any 2.008 a tothom.

En principi, no volia anar-hi…. és un Món molt diferent al meu, no estic acostumat a aquest tipus d’estatus… però després de parlar-ho amb la Mercedes, vaig pensar que potser seria una bona idea anar-hi… coneixeria gent, parlaria, segurament de temes que no estic acostumat a parlar, em relacionaria amb gent de negocis, etc… Finalment, la curiositat i les ganes de conèixer van poder més i vaig anar-hi….

L’Embaixador viu a Jaffa, molt a prop de Tel-Aviv… 10 minuts amb cotxe. Viu en una casa, com us podeu imaginar, esplèndia, amb jardins, sales amplies i tot tipus de comoditats…

A l’entrada de la casa, hi havia una persona encarregada de guardar els abrics, jaquetes de tots els convidats, etc… l’Embaixador,juntament amb la seva dona, ens donava la benvinguda instants més tard.

Un cop els convidats estavem dins del salo principal, l’Embaixador va fer un discurs… va parlar dels objectius aconseguits, dels que es tenen que aconseguir en un futur, va donar les gràcies a personalitats, treballadors d’embaixades, etc… Després, va comencar el “cocktail”. Hi havia tota classe de pastes, dolces, salades, begudes de tots tipus i un gran pastís que presidia la taula.

La Mercedes, em va presentar a molta gent, companys seus de feina, etc… vaig conèixer molta gent, de tot tipus i de tot arreu… metges, científics… tothom em va tractar molt bé… jo, també vaig saber integrarme al grup i tot va fluir perfectament… La Mercedes, de tant en tant, em donava un cop de mà, la majoria de gent, només parlaven francès…

Vaig tenir el plaer de parlar amb una noia de Perú, no recordo el seu nom… Ells està fent una tèsis a Israel sobre el càncer i durant una estona em va explicar quins són els seus proposits. Em va agradar molt intercanviar opinions amb ella…

Vaig conèixer també a la Sarah, la Morgane i en Mickael, companys de feina de la Mercedes… Al acabar la recepció, tots junts vàrem anar a casa de la Sarah a ballar i veure una mica… Va ser molt divertit!!!

Petons desdes el Món real!!!

Jordi Meya.

Fotos recepció Embaixador francès.

Embaixador francès.Embaixador francès.Embaixador francès.Embaixador francès.Embaixador francès.Recepció Embaixador francès. Embaixador francès.Embaixador francès.Embaixador francès.Embaixador francès.

Fotos a casa de la Sarah.

Sarah’s home. Sarah’s home.Sarah’s home.

Vídeo ambient a casa de la Sarah.

Anuncis
Comentaris
  1. carme ha dit:

    Tre bien tre bien ho passes eh xavalin!!! 🙂

  2. Rafel ha dit:

    Ei !!!!!! m´has de passar la música aquesta, que ara ja s´acosta Carnaval !!!!!!!!!

  3. Raul ha dit:

    Jo! Jordi,como te lo montas ultimamente tio,jeje…me alegro mucho por ti.Un abrazo del madrileño,ya sabes.
    R.

Deixa un comentari

