Impresions desde Bangkok.

Posted: 1 febrer, 2008 in Tailandia

– Sembla que poc a poc vaig adaptant-me al nou horari i tambe a tornar a patir calor, avui em sento una mica millor fisicament…

No puc explicar moltes coses de les primeres 48 hores a Bangkok… no m’he mogut de Khao San Road per el moment… dema tinc previst trobar-me amb una amiga tailandesa per parlar i dinar amb ella i segurament despres anire a algun centre comercial al cor de Bangkok per comprar-me un mobil amb numero tailandes… Ara necessito estar localitzable, sobretot amb la gent que conec aqui a Tailandia i tambe la que coneixare… Tambe em podreu trucar si voleu pero tinguent en compte l’horari, aqui son 6 hores mes que a Espanya.

Ahir, abans d’anar a dormir vaig anar a pendre una cerveza en un local bastant conegut aqui en aquesta zona de la ciutat… com sempre, l’ambient era brutal!!! ple de gent ballant i consumint alcohol sobretot… Jo, vaig fer una cerveza, vaig seure una estona i vaig anar a dormir…

Avui al mati, he mirat altres Guest House de la zona i he trobat una habitacio amb aire condicionat, tele i bany interior per poc mes de 3 euros… M’estalvio quasi be 2 euros respecte a l’altra habitacio, amb aixo puc menjar…

Bueno, de moment aixo es tot…

Fins aviat i bon cap de setmana a tothom!!!

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

