Ara i sempre!!!

Posted: 16 febrer, 2008 in Tailandia

Avui, m´ha donat per pensar amb totes les persones que m´estimen, família, amics, amistats, persones que em segueixen a través del meu blog, etc… M´he emocionat pensant lo afortunat que sóc per tenir tantes persones al meu voltant que m´estimen i que m´aprecien… és meravellós!!!

Estic molt lluny de casa, dels meus, de la meva estimada Catalunya… sol en un país molt diferent al meu en tots els aspectes… però enfocant el meu futur amb més força que mai i amb una motivació realment molt forta!!! Sé que estic sol però alhora molt ben acompanyat de totes la gent que desde la distància està sempre amb mi.

Segurament, aquesta desició que he près és la més important de la meva vida, una desició molt meditada i pensada, una desició que sento al 100% i que amb paciència i amb ganes de tirar endevant, etc… surtirà bé, ho sé! Les meves sensacions aquí a Tailàndia són bones, sóc com realment vull ser, una persona lliure i que vol viure a la seva manera i ho estic fent!!!

A tots vosaltres que m´estimeu, em rendeixo i ús dedico aquest tribut!

Gràcies per estar sempre amb mi!!!

Disfruteu la vida al màxim, seguiu el vostre camí, deixeu.vos anar, improvitzeu, sigueu feliços i sobretot que no falti mai l´amor, és la millor teràpia que existeix i no es necessita recepta per aconseguir tenir aquest estat…

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. carme ha dit:

    una de tants que et dona les GRACIESSSSSSSSSS!!!!!! 😉

  2. marta ha dit:

    Hola Jordi:
    Celebro que estiguis tan feliç i tinguis tanta empenta per que aixo d´estudiar thai ho trobo complicadisim, tenen uns signes d´escriptura que amb prou feina es diferencien, per molt que m´hi vui fitxar tot em semble mes o menys, i del parlar ja t´ho diré en vivo i en directo per que demá ving cap aqui. Arribaré al matí. ja he pres el teu nº de movil i et trucaré per coneixens, que la veritat es que en ting moltes ganes. Be noi fins dilluns
    Marta

Deixa un comentari

