La Marta, la meva nova amiga!!!

Posted: 18 febrer, 2008 in Tailandia

– La Marta, em va conèixer gràcies al meu blog, una dia buscant informació sobre l´Índia va anar a parar al blog de l´Albert i també al meu… Desde llavors hem mantingut una relació virtual i per sort avui l´ha he poguda conèixer en persona ni més ni menys aquí a Bangkok!!! Quina passada!!

La Marta, m´ha semblat una persona molt interessant i autèntica, m´he fet un fart de riure durant les hores que he passat amb ella, ha sigut meravellòs compartir una estona del meu temps amb ella, m´ho he passat de puta mare!!! M´han passat les hores volant escoltant amb molt d´interés parts de la vida de la Marta.

Sabia que venia a Bangkok i que ens podriem compartir una bona estona plegats però no em pensava que fos tant divertit com realment ha sigut!!!

Hem sopat un peix amb patates acompanyats d´unes quantes cervezes al mateix carrer a on m´estava durant la meva etapa de viatger… a tocar de Khao San Road, pràcticament a tocar de la família tailandesa que tantes vegades m´ha acollit.

Hem passejat per Khao San Road, li he explicat algunes coses que pot fer per Tailàndia, etc… però de veritat… he trobat molt interessant tot el que la Marta m´ha explicat sobre ella, feina, vida personal, hobbies, anècdotes, etc… La Marta és una persona forta i plena d´energia i súper positiva, la seva visió i perspectiva de la vida és realment d´admirar!!!

En uns dies ens tornarem a veure per Bangkok i segurament que farem alguna activitat plegats… Ara la Marta aprofitarà per visitar algunes parts de Tailàndia durant unes setmanes, tornarà a Bangkok uns dies abans del seu retorn cap a Catalunya.

Marta, ha sigut molt especial el poder estar amb tu aquesta meravellosa tarda!!!

Gràcies per tot i que et diverteixis molt aquí a Tailàndia!!!

Jordi Meya.

Fotos amb la Marta…

La Marta.La Marta.La Marta.

Anuncis

Deixa un comentari

