Arriba en Miquel a Bangkok!!! He´s coming to Thailand!!!

Posted: 19 febrer, 2008 in Tailandia

– Dia 19 de febrer, avui serà un gran dia!!! Un dels meus millors amics arriba a Bangkok i jo estic súper feliç de tornar a estar amb en Miquel durant uns dies a Tailàndia!!! Estic molt content de que un gran amic meu, pugui estar al meu propi apartament aquí a Bangkok, em fa moltíssima il-lusió!!!

Acabo de dutxar-me i d´esmorzar i estic a punt d´agafar un bus local el 552 que em portarà directament a l´aeroport internacional de Bangkok, l´espectacular i increíble ‘Suvarnabhumi’ Airport…

En Miquel, arriba amb un vol procedent de Turquia, porta més de 24 hores de viatge entre escales i canvi d´horari, tota una aventura, jejejejeje… Segurament que només arribar a Bangkok ja tindrà ganes de fer alguna activitat en comptes de descansar, segur que no pararem de divertir-nos i d´anar a munt i avall tots dos!!!

En Miquel, arribarà a Bangkok carregat d´embotits catalans, música i alguna coseta més… Demà farem un sopar amb unes amigues tailandeses que tinc aquí a Bangkok que parlen l´espanyol i que un bon vagatge de la cultura catalana. Farem un sopar amb pà amb tomàquet i els embotits que porta en Miquel… Quines ganes que tinc de menjar una mica d´embotit català!!! És un regal dels meus pares i de la meva àvia!!!

Bueno, tiro cap a l´aeroport a buscar el meu bon amic!!!

Fins aviat!!!

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. Rafel ha dit:

    Quina por, dos tios de Ripoll voltant per Tailàndia, amb embotit de Ripoll i amb ganes de festa, de ben segur que deixareu el pavelló ben alt!!!!
    Que us vagi molt i molt bé!!!

Deixa un comentari

