Arxivar per 2 Març, 2008

Oil i jo.– La calurosa tarda de diumenge d’ avui la he dedicat juntament amb la Oil a caminar per la zona de Lumphini Park, un parc perfecte per desconectar de la setmana i de la ciutat de Bangkok.

Lumphini Park, és un complexe molt gran, ple de zones verdes amb arbres de variades espècies, llacs, atraccions, llocs tranquils per estar amb tu mateix o amb bona companyia com ha sigut el meu cas… Moltes famílies van a disfrutar de tot l´entorn del parc, hi ha molts nens que s´ho passen molt i molt bé corrent entre les parts del parc, animals de diverses espècies com iguanes pots observar mentres camines per tota la zona de Lumphini…

Ús vull parlar de la Oil…

 La Oil, és una persona molt especial que ha entrat a la meva vida d´una manera inesperada però de ple, amb ella tot és perfecte, tenim una relació de més que amics… es pot dir que hem començat a sortir, cada dia que estem junts la cosa marxa millor… la Oil, és una persona que em fa sentir diferent, torno a sentir pessigolles a l´estomag… crec que m´estic enamorant i ella sent el mateix cap a mi…

He conegut a moltes noies thai desde que estic a Tailàndia… amb la majoria d´elles he tingut sempre bon rotllo però mai he sentit el que sento amb la Oil, ella és diferent a totes les anteriors noies que he anat coneixent, és una persona molt sincera, natural, educada, molt carinyosa, sap el que es passar-ho malament a la vida, és positiva, té un gran cor, amable, els seus sentiments són molt profunds i sempre va amb la veritat per davant… Per aquests motius i segurament per d´altres aquesta noia m´està robant el cor, començo a estimar-la de veritat i a voler estar amb ella en tot moment…

Aquest cap de setmana que hem estat junts, ha sigut tot fantàstic, sempre hem estat molt positus, rient, fent-nos caricies, etc… Tailàndia, no para de donar-me senyals, la Oil és una més, una senyal important que potser marcarà molt seriament el meu futur més inmediat i també més llunyà… no ho sé…Sabem que hem conectat molt, estem contents d´estar junts, som realment dues persones molt felices en aquests moments… La Oil, és la persona ideal amb la que vull tenir una relació seria i formal, potser és la dona de la meva vida… ja ho anirem veient… nosaltres ens deixem anar d´una manera molt natural, sense trabes, tot flueix perfectament.

La Oil, és una dona thai, diferent a moltes dones que un extranger com jo pot conèixer… Mai, m´ha demant diners, mai va amb segones, sempre té detalls amb mi… És important per a mi que les persones que són especials, que entren de veritat a formar part de la meva vida, vagin amb la veritat per davant per dir lo bó o lo dolent… Per a mi, és molt important la sinceritat de les persones, els sentiments, els pensaments, les ganes de tirar endevant, etc… i la Oil, té tot això i més!!!

Amics… ús presento a la Oil, el meu altre jo….

Amb amor…

Jordi Meya.

Entrada a Lumphini Park, Bangkok.Oil.Oil i jo a Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Oil i jo a Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Oil i jo a Lumphini Park, Bangkok.Lumphini Park, Bangkok.Oil a Lumphini Park.Oil a Lumphini Park, Bangkok.Oil i jo a Lumphini Park.Oil i jo a Lumphini Park, Bangkok.Els meus peus i els de la Oil.Oil, Lumphini Park.Oil.

Vídeo a Lumphini Park, Bangkok amb la Oil: