Aquest és el simbol, Albert!!!

Posted: 4 Març, 2008 in Tailandia

Albert heavy!!!– Fa uns dies, vaig rebre un e-mail de l´Albert desde Sydney, Austràlia explicant-me en primera persona el festival que s´està fotent al ¨Mardi Gras¨, una festa bestial on milers de gays disfruten al màxim ballant, deixant-se anar a tope, flipant salvatjament i degudament disfraçats fins on la ment pugui arribar, jejejejeje… Té que ser una festa brutal, on la marxa segur que dura fins que el cos aguanti… Música, alcohol i el que faci falta… l´Albert quan està a la seva salsa, no hi ha qui el pari, jajajajajaja…

Ús deixo una foto que mostra la pinta que portava l´Albert durant una nit del festival a Sydney… Arrossega la seva pròpia creu per el carrer i va fent ¨banyes¨a la penya en record meu!!!! jajajajaja… L´Albert, sap que aquest símbol per a mi és tota una referència, moltíssimes vegades l´hem fet durant les nostres aventures que hem disfrutat junts recorrent Àsia.

Yeah, Albert!!! Long Live Rock´n´Roll!!! Heaven and Hell!!!

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. Albert Rigat ha dit:

    jajajaja
    jordiiiii gracias per aquest post!!!!
    a veure si en el dvd oficial de la parade em treuran i sortire fent banyes!!!! seria bonissim!!!!
    estic segur que en algun blog d’algu dec sortir pq em van fer milers de fotos!!!!
    estem a dimecres i encara m’estic recuperant del dissabte, con eso te lo digo todo, m’he posat malalt d’anar mig en boles i pasar fred.
    ara soc Jesucristo moquitos!!!! con voz de Bartolo camionero…..pañuelo y bisolvón….i si tingues aqui una avia segur que em ficaba Vispaporu en el pit abans d’anar a dormir.
    t’estimo guapo
    torno al llit a incubar el refredat amb tos i esgotament fisic
    FINS AVIAT!!!
    ALBERT

Deixa un comentari

