La meva Iaia és la hòstia!!!

Posted: 14 Març, 2008 in Tailandia

– L´altre dia en Miquel, va fer una visita a la meva àvia per veure-la per explicar-li com li van anar les vacances a Tailàndia i per donar-li un regal que li vaig comprar aquí a Bangkok.

En Miquel, desde que s´ha comprat la càmera digital no para de fer fotos i vídeos allà a on va, jejejeje… i és clar! va aprofitar la visita a casa de la meva àvia per seguir pràcticant amb la seva nova càmera digital comprada a Bangkok.

M´he posat molt content quan he vist les fotos i els vídeos que en Miquel m´ha fet arribar, m´he emocionat veient a la meva àvia parlant a càmera… les seves paraules cap a mi són realment boniques i encantadores!!! La meva àvia, és una passada!!!

Gràcies Miquel una vegada més i gràcies iaia per ser tant collonuda!!!

Jordi Meya.

Fotos:

La meva Iaia.La meva Iaia.La meva Iaia.

Vídeos on la meva àvia em parla via càmera Miquel:

Anuncis
Comentaris
  1. carme ha dit:

    Coca de la Iaia siiiiiii rates nooooooooooo !!!! 😉

  2. marta ha dit:

    Quina iaia me xula que tens, me la imaginaba aixi arrugadeta i enconguida, i renoi va ben dreta i es encantadora, i s´amaga els cabells blancs, si hem veies a mi amb tot el cap blanc i sense inmutarme!!!
    Avui he tingut internet despres de tota la setmana sense i m´estic posan al dia.

Deixa un comentari

