Aprenent amb la Oil…

Posted: 17 Març, 2008 in Tailandia

La Oil i jo.– Diumenge a la nit a Bangkok… D´aquí unes poques hores comença una nova setmana, segur que serà calurosa, també… una més…
El cap de setmana que estem a punt de deixar, l´he passat amb la companyia de la Oil, ha sigut tot meravellòs i extraordinari… Cada dia estic més content de tenir la Oil al meu costat, és una persona increíble, molt bona amb mi, sempre em sento molt protegit i a gust al seu costat, és una dona que em transmet unes sensacions molt intenses i molt boniques… Cada dia que passa, cada hora, cada segon, cada instant… que estic amb ella és molt especial…

La Oil, m´aporta moltíssimes coses, cada conversa que tinc amb ella per conèixa-la millor em dóna per pensar molt… La Oil, és una persona senzilla, molt humilt… Quan m´explica aspectes de la seva vida, aspectes familiars, etc… penso que sóc molt afortunat i que moltes vegades m´he queixat per tonteries o per temes que realment no tenen gaire importacia per tirar endevant.. Quan escolto les seves paraules, em dono compte que encara em queda molt per apendre per créixer com a persona… Jo, desde molt petit, he tingut totes les comoditats del Món, no m´ha faltat res a la vida, materialment parlant… He pogut sempre triar el que més m´ha convingut… A la Oil, li ha passat just el contrari… La seva família és molt pobre, sempre s´han hagut de sacrificar molt per sobreviure i la Oil desde molt jove ha tingut que treballar i deixar els estudis per poder ajudar als seus familiars… És una llàstima perquè la Oil és una persona intel-ligent, sempre mostra molt interés per apendre, llegueix molts llibres i continuament em demana aspectes relacionats amb temes d´anglès que estic estudiant o de la meva cultura…

Tot hi haver tingut aquests problemes desde petita, no perd mai el somriure de la seva cara, sempre mira endevant i pensa amb positiu… encara que la vida no li ha posat gens fàcil l´existència en aquest Món… De veritat, em quedo bocabadat quan la observo, quan la sento… El seu caràcter és una passada!!! L´estil de vida de la gent Buddista és tant diferent al nostre… Encara que tinguin que suar sang per tirar endevant, sempre tenen una actitut i una manera d´enfocar la vida amb moltes ganes de tirar endevant i mai rendir-se…

Bàsicament, el cap de setmana ha sigut una bon aprenentatge per donar-me compte de moltes coses que ha vegades penso que se´m obliden fàcilment… És veritat que si tens una actitut positiva alhora d’ enfocar la vida en general,encara que les coses no et marxin com tu voldries, ajuda a er feliç i estar bé amb la gent que t´estima i t´envolta… Si no estàs bé amb tu mateix és impossible tenir una bona relació amb qui t´estima o amb altres aspectes com pot ser la feina…Ho comprovo a cada moment, quan menys m´ho espero apareix algú i em dóna una lliçó… Cada matí quan surto al carrer, veig bastanta gent pobre, que no tenen per menjar o ni tant sols per comprar-se roba… alguns d´ells van descalsos i amb la roba bruta i esparrecada. Moltes vegades els miro i quasi bé sempre quan ells es donen compte de la meva mirada de seguida em somriuen i em penetren l´ànima amb les seves mirades… No deixo d´apendre mai, sempre dono gràcies per tot.

Aquesta setmana que comencem, cada dia desde dora al matí… començaré a estudiar i a prepar l´exàmen d´anglès que ja s´acosta… Segurament, no podré dedicar gaires hores a l´estudi de thai, aprofitaré totes les hores que pugui per estudiar anglès i apendre bé les lliçons que em demamaràn a l´exàmen… Vull aprobar el test i així poder-me matricular a un curs superior i seguir avançant per poderme comunicar millor amb el Món.

Ja s´acosten els dies de Setmana Santa per vosaltres… Segur que aquesta setmana passarà més ràpida que les altres, o no… Espero que tots tingueu uns dies feliços i que disfruteu moltíssim amb tot el que fareu!!!

Una forta abraçada desde Bangkok!!!

Sigueu feliços!!!

Jordi Meya.

Anuncis

Deixa un comentari

