Visita al-lucinant amb el Dr. Surapol de Bangkok. Seguint les recomenacions de la Faai.

Posted: 17 Març, 2008 in Tailandia

– Avui tenia cita amb el dentista en un hospital de Bangkok, m´havia de veure el Dr. Surapol per solvertar-me un dolor molest que tenia en un queixal desde feia uns dies.

Sembla que aquest any em toca patir una mica de mal de queixal… Espero que aquesta mala ratxa amb la boca, s´acavi molt aviat…

Fa uns dies, em vaig posar en contacte amb la meva bona amiga tailandesa, Faai per a veure si em podia recomenar algún dentista de confiança i així poder anar una mica més tranquil a la consulta mèdica.

La Faai, sempre que m´aconsella o que em dona un cop de mà em quedo completament al-lucinat. Sempre que surto amb ella, m´ensenya llocs realment de moltaqualitat i de nivell … i mare meva, quina visita que m´han fet avui… encara estic al-lucinant de com m´han tractat a la consulta mèdica… Ha sigut una experiència brutal i mira que no m´agraden gens els hospitals ni les visites mèdiques…

La cita era a les 3 pm a ¨Setsiri Road¨ al barri de Phayathai, molt lluny de casa meva, a l´altra punta de la ciutat de Bangkok.

Avui, he hagut de sortir 1 hora abans de classe per poder arribar a temps a l´hospital, m´esperava un llarg camí entre convinacions d´Sky Train i taxi… No volia arribar tard, sobretot perquè no sabia quan trigaria amb el taxi a arribar, bàsicament per el trànsit caòtic de la ciutat…

Al final, he arribat 30 minuts abans de l´hora de la cita… Només baixar del taxi, m´he adonat que l´hospital era de  categoria… persones que t´obrien la porta del taxi, que et saludaven amablement, etc… M´he dirigit a la recepció de l´edifici a preguntar a on era la consulta del Dr. Surapol…

Primera sorpresa…

Després de fer-me unes quantes preguntes, han fet venir a una noia molt guapa i molt ben vestida per atendre´m mentres m´esperava que l´hora de visita arribés… La noia parlava un anglès perfecte, súper educada amb mi en tot moment… M´ha dit que la consulta del Dr. Surapol estava en una altre edifici, que l´acompanyés que hi aniriem junts…

Un cop al carrer, al cap de pocs minuts de sortir, ha parat un cotxe davant nostre i la noia m´ha dit que pugués que ens portaria fins a l´altre edifici… Jo, m´anava preguntant interiorment… ¨Un cotxe amb conductor per a mi per anar a veure un dentista??? Què collons és això???¨.

Al arribar a l´altre edifici, la noia ha sortit abans que jo i m´ha obert la porta del costat a on estava assegut, sempre somrient i molt amable en tot moment… Jo, no parava de donar-li les gràcies.

Hem agafat l´ascensor fins la desena planta… La noia m´anava preguntant tot el que li ha semblat mentres tiravem amunt amb l`escensor… He tingut que concentrar-me per entendre tot el que em preguntava, no volia ¨cagar-la¨ alhora de respondre-la…

Quan hem arribat a la consulta, m´han fet seure i emplenar un paper per obrir-me una fitxa a l´hospital… Hi havia alguna pregunta  curiosa com: ¨quina religió pràcticava, si pagaria amb tarjeta de crèdit, si estava casat,etc…¨

A la recepció hi havia 3 noies cada una d´elles guapíssima… Reien i parlaven entre elles, perquè no sabien pronunciar el meu nom correctament, he tingut que ajudar-les una mica, jejejeje…

El Dr. Surapol, m´ha atès 10 minuts abans de l´hora… La noia que ha estat m´ha aconpanyant en tot moment s´ha acomiadat de mi molt amablement… No m´he quedat sol ni molt menys… una altra noia m´ha acompanyat fins a l´interior de la consulta del Dr. Surapol.

El Dr. Surapol, m´ha donat la mà només entrar, m´ha presentat les seves infermeres i ajudants, totes noies d´una bellesa espectacular!!! He pensat: ¨Amb tantes noies guapes al meu voltant no fa falta ni que em posi anestèssia el Dr. jejejeje¨…

He de confesar que estava força acollonit per els diners que tindria que pagar per la visita espectacular que m´estaven fent… Els companys d´anglès, m´han comentat que era una clínica privada i per tant cara i a sobre jo com que no sóc thai i no tinc assegurança mèdica, segurament em cobrarien més…

Després de fer-me unes preguntes el Dr. Surapol, m´he estirat i ha començat la feina… Primer de tot, ha mirat com tenia la boca en general, l´estat de les dents i queixals… S´ha agafat el seu temps… Després m´ha consultat el que millor m´aniria per tenir una boca en condicions, saludable, etc… Fa temps que m´hauria d´haver fet una neteja de boca, segurament tot el dolor que vaig tinguent sovint és degut a infeccions i inflamacions per tenir les dents no gaire netes…

Una de les infermeres m´ha tapat la cara completament amb una mena de ¨tovallola¨, només tenia la boca al descobert, no he vist res durant l´estona que el Dr. Surapol ha estat treballant dins de la meva boca…

No m´he enterat pràcticament de res… només escoltava la música de fons d´ambient i notava com les infermeres em tocaven la cara de tant en tant per canviar la posició del meu cap. No em semblava estar a cal dentista, era com estar en una sala de massatges de relax…

Finalment, el Dr. Surapol m´ha empastat el queixal que em feia mal, no ha tingut que fer res més de moment… M´ha preguntat si tenia temps per tornar un altre dia per fer-me la neteja de boca… Li he respost que vivia a Bangkok, que tenia temps per torna-lo a veure quan ell vulgués…

Una de les infermeres m´ha acompanyat fins a la recepció de nou per donar-me hora amb el Dr. Surapol un altre dia… Un altre cop les 3 recepcionistes han començat a riure quan intentaven pronunciar el meu nom, jejejeje… Jo, també reia amb elles, han sigut uns segons molt divertits!!! Elles es tapaven la boca educadament mentres somreien al intentar dir ¨Jordi¨… Les thais hasta tenen estil quan riuen, anava pensant… jejejeje…

Un noi, m´ha acompanyat fins a l´entrada de l´edifici per pagar la visita… Jo, estava preocupat de veritat… Pensava: ¨Em fotaràn una clavada!!!¨

He seguit flipant… He pagat 30 euros per tot el que he rebut, m´ha semblat molt barat per com m´han tractat i com ha fet la feina el Dr. Surapol. Desde que he entrat a l´edifici m´han s´han preocupat de mi en tot moment.

A vegades penso que estic en el mateix cel…

Fina aviat!!!

Jordi Meya.

La web de l´hospital:

http://www.vichaiyut.co.th/eng/about.asp

Anuncis
Comentaris
  1. miquel ha dit:

    val la pena anar al dentista aqui a tailandia.long live rocandroll

  2. marta ha dit:

    Li haurem de recomanar al miquel que mengi foças xuxes i no es renti la boca fins que torni a tailand !
    Eh MIquel? Ja saps la recepta.

Deixa un comentari

