Ja tinc diploma universitari!!! English test ok!!!

Posted: 4 Abril, 2008 in Tailandia

English Certificate.Amb el meu diploma!!!– Avui he sàpigut les notes del test d´anglès del nivell 3 i 4, he aprobat!!! Estic molt content d´haver superat la prova i el nivell exigit per poder continuar avançant i progressant amb la llengua anglesa, els meus esforços s´han vist recompensats, ha valgut la pena dedicar hores d´estudi per superar aquest nivell!!! Em sento molt satisfet de mi mateix i molt motivat per tirar endevant i fer realitat tot aquest projecte que tant m´il-lusiona… Apendre anglès, thai i viure en una terra que admiro i estimo profundament, Tailàndia!!!

Estic veient que si t´esforces en aquesta vida, si tens ganes de superar-te, si t´agraden i t´apassionen els reptes i no tens por per decidir el que et diu el teu còr, etc… Tot és possible!!! Les ganes de mirar sempre endevant, de tenir una perspectiva positiva, intentar ser feliç en tot moment encara que a vegades les circumstàncies siguin difícils i feixugues, encarar la vida amb un parell de collons i ser constant, etc… tot això ajuda a realitzar-te com a persona, no paro de comprovar-ho cada dia que visc, cada moment que sento… Ús sóc totalment sincer!!!

Recordeu el lema: ¨No rendir-se mai ni mai parar de creure en un mateix¨.

Les persones, sóm màgiques… podem aconseguir tot el que vulguem, només s´ha d´intentar… Encara sou a temps de provar-ho!!! ¨Nothing is impossible¨.

El dia 21 d´Abril començo un nou curs d´anglès de sis setmanes de durada a la Univesitat, els nivell 5 i 6.

Bon cap de setmana a tots, amics…

Jordi Meya.

Anuncis
Comentaris
  1. carme ha dit:

    OH YEAH !!! FELICITATSSSSSSSS JORDI!!!!! 😉

  2. albert ha dit:

    `guapo!
    FELICITATS!!! tio estic content per tu….ole ole i ole
    escolta, no em puc posar al dia del teu blog, ja no tinc internet i dema pasat tiro a indonesia. es a dir, a peor ( a nivells de conex)
    téscriure quan sapiga quin dia arribo a tailandia vale?? calcula maig juny!!!!!!!!!!! per fi ens retrobem nene!! quinas ganas!!!
    que mes….a veure si a Hong Kong quedas amb la Patricia i aquest finde amb el germa de la eva que a mes et porta algo de part meva
    bueno, esto es todo, estic en un cyber i he vingut a mirar el correo i a dirte hola!! quan ens veiem ja parlarem els dos angles jejeje!!!! quionas ganas de riure amb tu que tinc tiooooooo
    ja falta menys!!!!!!!!!
    MOLTS PETONS
    TESTIMO
    ALBERT

  3. marta miquel ha dit:

    CONGRATULATIONS!!!!
    Marta

Deixa un comentari

