Per a tu, Albert.
Tinc tantes coses boniques que dir-te que no sé per a on començar, amic meu…
Aquests darrers dies, desde que has marxat, no paro de pensar amb tu, et trobo a faltar moltíssim, el meu cap no para de recordar-me tots els bons moments que hem viscut junts una vegada més, ha sigut tot molt bonic, fantàstic, extraordinari… Com sempre ha sigut un plaer gaudir de la teva companyia, m´has emplenat molt, he disfrutat com un nen petit quan el porten per primera vegada a un parc d´atraccions parlant amb tu, rient, etc…
Tinc una sensació extranya al meu interior, és una mena de tristor barrejada amb alegria. Tristor perquè has marxat, alegria perquè sé que estaràs molt bé a Barcelona amb els teus. Sí tiu, em sento bastant buit desde la teva marxa a Catalunya, estic una mica de baixón amic meu, jejejejeje… Però no et preocupis gens perquè ja saps que jo continuo fermament amb les meves obligacions diàries que no són poques… Ara mateix, estic agrait d´anar de puto cul durant tot el dia, m´ajuda a estar entretingut perquè, et sóc totalment sincer, si no tingués res a fer, em tornaria boig pensant amb tu, cabrón!!! Jajajajaja….
M´he posat molt content al veure les fotos de la teva rebuda a l´aeroport de Barcelona, jajajaja!!! Hi ha tantíssima gent que t´estima Albert!!!!!! A mi, no m´extranya gens perquè ets una persona amb un gran còr, que es fa estimar de veritat, que enganxes a la gent amb bons sentiments, etc… Després de veure les fotos, m´ha quedat molt clar que no només per a mi ets una referència molt important, hi ha molta gent que creu amb tu i que t´estima de veritat, ahir t´ho vàren demostrar, mai oblidis tot el que has aconseguit treballant dur cada dia, el que has fet tu, amic meu, és altament admirable, viatjar durant tants mesos amb una motxilla carregada a l´esquena, deixar una vida que no t´emplenava, intentar ser tu, aconseguir que els teus somnis es facin realitat, arribar fins a Austràlia, viure i sentir la vida a la teva manera i mil exemples més, Albert!!!!!!!! Per fer totes aquestes coses tot sol, s´han de tenir els collons i les coses molt i molt clares i t´ho t´has demostrat a tu mateix que tot es pot fer si un ho desitja amb totes les seves forces i amor que un mateix pugui donar!!!! Mare meva… Tiu, t´has sacrificat com el que més, has fet grans coses amb poc presupost, és d´admirar!!!!!! Albert, tu vals molt, no ho oblidis ni facis que ningú t´ho faci oblidar!!!!!!!
Ja sé que no entens gaire sobre Rock´n´Roll o música Heavy en general…… Et vull comparar amb una estrella de música perquè el que has fet, Albert durant tants mesos, per a mi és Rock´n´Roll del bó, aquell que no passa de moda i que mai s´oblida, aquell que cada vegada que l´escoltes et fa posar la pell de gallina, t´has convertit amb un clàssic que no passarà mai de moda!!! jejejeje… Igual que els Pink Floyd o els Black Sabbath!!! Continua fent-nos vibrar amb el teu Rock´n´Roll!!!!!
Ara a Barcelona, agafa´t les coses amb tranquil-litat, dona´t temps, no corris, tot ho pots fer al teu ritme.
Sigues feliç cada segon, viu el moment a tope i sobretot disfruta moltíssim de la vida com només saps tu fer-ho! Jo, estaré a Bangkok treballant fort i esperan-t´he a casa meva que també és casa teva! Sé que tot anirà bé, tinc una tranquil-litat dins meu que em fa pensar sempre positivament, recorda Albert: ¨Never give up and never stop believing!!!!¨.
T´esimo, germanet!!!!!!!
Continuarà d´aquí 3 mesos….
Bona revetlla de Sant Joan!!!!!
Jordi Meya.
p.d: Camina per Barcelona vacil-lant com ho feien els Bee Gees al vídeo clip Stayin Alive.
ay jordi jordi jordi!!!!
mas fet plorar i riure i emocionanrme aqui a las foscas a la terrassa de la olimpia!!!
son gairebe las 12 nit i saps que he redescobert??? els dias llargs….tio….no men adono que son las 9 de la nit i em penso que son las 6 de la tarda….es una pasada!!! tanta llum…..
dormo poc i no sento tenir jet lag pero avui ja me cagat a sobre!!!! tinc diarrea…cagate lorito!!!!
i com et trobo a faltar!!! pero parlo de tu amb la yolanda (sobretot pq es de las que mes veig i ens DESCOLLONEM JUNTS SINO PREGUNTALI….DEU FLIPAR AMB MI I LAS MEVAS CHORRADAS!!!) TU pensa com laltre dia al cine veient HULK pues allo una darrera laltre….ahir la verbena a la platja ple de tios bons i beguts i drogats pero rodejat de amics i seguidors del blog i super be nen!!! miraba al cel i pensaba….el jordi ja deu estar a classe!!
ho porto tot molt be, no he perdut el ritme de dinar lent, caminar lentament i anar shanti shanti, els demes son els que van amb pressas, jo al meu rollo jeejje
dos dias intensos, no dono abast, la meva avia super graciosa, de almodovar total, quan veig marujas i las sento parlar flipo pq entenc totas las conversas! i es clar, quan parlo de segons que no men adono de que a mi tambe mentenen!!! jajajaja
et podria ja explicar mil aventuras pero estic super be guapo i aixo nomes acaba de comencar!!!!
ja em posare la canco del bee gees i anire per roquetas aixi jajajaja, ja he tirat un munt de roba de casa meva, un munt la he portat aqui i ja esta en fase de lavadora i secado…aixi que aviat portare de nou viejos modelitos que estic redescubrint i bueno….tot segueix igual dalguna manera pero jo no soc el de sempre encara que madapto a tot.
estic felic, de tot el viscut, del que queda!! de somiar en projectes, de la gent que he conegut viatjant i sobretot de tu. TU SI QUE ETS DADMIRAR, per aqui molta gent mo diu que lo teu si que es dadmirar jordi!!! ja veuras com en 3 mesos parlaras el tai i langles i notare el canvi!!! et trobo a faltar i de debo que penso molt en tu, em podria pasar aqui la nit parlante pq ara em fa falta aixo….
la Olimpia encara no es creu que jo estigui `per aqui i bueno….a veure si puc anar posant el dia al blog pq vegis el que faig i visc, veuras a la meva avia parlant amb el periquito etc etc.
tio, testimo molt!!!! memociono aqui sol i se que en 2h et llevaras i et trobaras aquest post.
ets lo millor que ma pasat en el viatge! estic segur que de una altra manera no ens haguessim conegut pas.
cuidat molt i estudia molt!!! i si truca si saps qui ja saps que di: shut up or is not your business!!!!
fins aviat guapisim!!!!!!!
espero poguerte ensenyar aviat el que pasa en aquest costat del mon
muaaaaaaaaaaaaa
albert