¨Citas encadenadas¨ per Albert Soler.

Posted: 11 Juliol, 2008 in Tailandia
Albert Soler

Albert Soler

L’ última vegada que vaig parlar amb el meu bon amic, Albert Soler va ser una nit abans d´anar-me a dormir via internet.

L´Albert, és una persona que estimo i aprecio molt, som amics desde la nostra infància, del mateix poble, Ripoll i de la mateixa colla d´amics dels que sempre están en els moments que sel´s necessita.

L´Albert, durant la conversa que vam tenir em va demar la meva adreça de Bangkok, em volia enviar alguna cosa desde Ripoll a Bangkok que no em va voler explicar en aquell moment… No m´hagués imaginat mai que el paquet que vaig rebre dies més tard hi hauria una novel-la escrita ni més ni menys per el seu puny i lletra. A l´obrir el paquet i veure que l´autor del llibre era ell, em vaig quedar petrificat, no m´ho podia creure!

Ara que m´he llegit el llibre, puc parlar una mica d´ell i fer-ne una valoració personal.

El llibre està protagonitzat per en Jesús, la Marta i una tercera persona anomenada Lídia.

El llibre, parla de la vida en general, de l´amor que un home pot sentir per una dona que estima profundament, dels desitjos, dels somnis, de la rutina, de no perdre mai la il-lusió, d´intentar ser feliç, de lluitar per donar sentit al què fas i molts més exemples que fan que t´acabis enganxant al llibre i no paris de llegir-lo fins al final.

L´Albert, per escriure el llibre s´ha ajudat de cites celebres de personatges tant diversos com Aristóteles, Groucho Marx, Paulo Coelho, Shakespeare, Beethoven o Al Capone… Totes les frases i cites col-locades al seu lloc ha aconseguit, com molt bé explica en el seu llibre confeccionar un gran puzzle que ha donat com a resultat una història d´amor.

El protagonista del llibre, en Jesús només dóna sentit a la seva vida sempre que sigui amb la Marta al seu costat, res té sentit per a ell sinó aconsegueix a Marta, l´amor de la seva vida. El personatge, passa per diferents etapes, pensaments, situacions, etc… sempre pensant amb ella fins hi tot quan apareix Lídia, una dona molt diferent a Marta.

El llibre està ple d´exemples que moltes vegades fan reflexionar, el principal és la perspectiva sobre l´amor vista des del punt de vista de l´home i de la dona, tots dos molt interesants i sota la meva opinió molts semblants a la realitat.

Reconec, que moltes vegades al llegir exemples o cites del llibre, m´hi veia reflexat, és per això que m´ha agradat llegir el llibre de l´Albert, l´autor m´ha ha aconseguit fer-me pensar i reflexionar.

Per escriure aquesta novel-la, l´Albert ha trigat ni més ni menys que 2 anys, un esforç que ha valgut la pena perquè ara ja pot dir que ha aconseguit fer realitat un dels seus somnis que té escrits en una llista, el poder llançar un llibre pensat i escrit per ell perquè tothom qui ho vulgui pugui disfrutar d´una bona i entretinguda lectura.

Jo, el recomano de totes totes!!!!

Moltíssimes felicitats, amic meu!!!!

¨Un amigo es aquél que adivina siempre el momento en que se le necesita¨.

¨En todo momento se debe ir a cualquier parte, siempre que sea hacia delante¨.

Jordi Meya.

web a on podeu comprar el llibre:

http://www.citasencadenadas.com/index.html

Anuncis

Deixa un comentari

