Amb la Mabel i en Purna.

Posted: 24 Juliol, 2008 in Tailandia

Amb la Mabel i en Purna a Bangkok.

He tingut la gran sort d´estar durant els darrers últims dies un parell de vegades amb la meva amiga Mabel de Barcelona que vaig conèixer ara fa una mica més d´un any a Puri, Índia.

La Mabel, és una persona la qual li tinc molt d´apreci, desde que ens vàrem conèixer sempre hem tingut una boníssima connexió, és una persona plena d´anècdotes, amb moltíssima experiència, que ha viscut i està visquent la vida molt intensament. La Mabel és una d´aquelles persones que un dia et trobes per casualitat i que es converteixen en una d´aquelles persones que anomenem especials.

La Mabel ha vingut a Tailàndia amb el seu amic Purna, ( que ara també és el meu amic ) perquè tenia que renovar el visat de l´Índia, ja portava quasi bé 6 mesos a Puri i per tant tenia que deixar Índia per uns dies abans de poder-hi tornar sense cap problema perquè pensa estar a Índia durant uns mesos més, té moltes coses a fer encara allà com per exemple, acabar de posar a punt la casa que s´ha construit a pocs quilòmetres de Puri.

El dia 18 de Juliol, vaig rebre la trucada de la Mabel, ja estava a Bangkok instal-lada a Khao San Road, tenia moltes ganes de veure´m, sobretot perquè abans de deixar Catalunya vaig estar amb ella a Barcelona i li vaig parlar del que pensava fer, de la desició que havia près de deixar-ho tot i venir cap a Tailàndia.

Ens vàrem veure a Khao San Road unes hores més tard de rebre la seva trucada. Va ser molt emocionant tornar a veure a la Mabel, ens vàrem fondre abraçant-nos i donat-nos petons, mentres en Purna s´ho anava mirant tot sorprès, jejeje…

Amb la Mabel, em sento molt bé quan estic amb ella, tot és molt natural, tant per part seva com per la meva part, no parem de riure i d´explicar-nos coses. Tenia la mateixa sensació que quan la vaig conèixer a Índia, com si el temps no hagués passat, era la mateixa persona de sempre, carinyosa i molt catxonda.

Aquell dia, vàrem dinar junts a un xiringuito que conec a Rambutri, al costat de l´agència de viatges que regenten uns thais amics meus, no ens vàrem moure d´aquella àrea en hores, hi estavem molt a gust, no paravem de parlar, el temps ens va passar volant.

Abans de tornar cap a On Nut, a casa meva, li vaig fer un plà d´activitats de llocs interessants de Bangkok i voltants que podien v eure, com que tenien quasi bé una setmana per endevant, vaig intentar d´ajudar-los perquè aprofitessin el temps. La veritat és que avui, quan he tornat a estar amb ells i m´han dit tot el que han fet, m´he quedat bastant sorprès perquè han fet tot el que els hi vaig recomenar, fins hi tot una mica més, jejeje… No han parat.

Aquesta nit, la Mabel i en Purna han tingut la gentilesa d´acostar-se fins a casa meva, volien veure a on visc i estar amb mi passant unes hores al barri a on estic ubicat.

Hem estat mirant fotos de l´Índia i de les que ells han anat fent durant aquests dies a Tailàndia al meu ordinador, ens ho hem passat de conya, la Mabel, en Purna i jo ens partiem el cul de riure comentant les fotos que anavem veient, sobretot les de l´Índia, jejeje…

Després, hem anat fins al mercat d´On Nut a menjar-nos una sopa d´aquelles que no costen ni 1 euro i que estàn de puta mare de bones!!!!

A la Mabel i en Purna, han pogut veure com és una mica l´ambient del barri a on visc desde fa ja més de 6 mesos, molta gent al veure´m em saludaven i em preguntaven a veure com estaven, tots tailandesos, evidetment. Jo, intento tenir petites converses amb la gent del meu barri amb tailandès, la Mabel i en Purna s´han quedat flipats perquè puc entendre bastantes coses alhora de mantenir una conversació normal, fins hi tot jo penso que com pot ser que em pugui comunicar amb els tailandesos amb tant poc temps que fa que estudio thai… Flipo moltíssim dels progressos que estic fent relacionats amb el thai desde que la meva professora, la Fongchan m´ha enganxat per banda em sento molt més segur quan intento dir unes paraules amb thai, és fantàstic!!!

El sopar amb ells, de puta mare!!! Riure i més riure, jajajaja… La Mabel, m´ha començat a explicar aventures de quan va estar fa anys a Samoa visquent en una casa d´uns locals durant més de 6 mesos. M´ha explicat que la dona del marit a on estava visquent, el maltractava cada dia, es veu que li fotia unes pallisses al pobre tiu d´escàndol!!! Fins hi tot, un dia la mala bruixa, el va mossegar al braç causant-li una infecció de mort!!! Al pobre tiu, una mica més i li tenen que tallar el braç sencer!!! Jo, em pregunto….¨Com deuria tenir la boca de pudrida i infectada aquella bèstia per produir-li una infecció al pobre marit amb una sola mosegada??? Ni que tingués la boca pudrida com un cocodril o un tauró blanc… jejejeje …

Una de les frases que m´ha dit la Mabel mentres sopavem la qual m´ha fet molta gràcia ha sigut quan ha dit: ¨Yo, vivo a todo trapo porque sino no me voy a morir nunca¨, jajajajaja!!!! m´ha semblat una frase molt filosòfica a part de divetida, jajajaja… M´ha fet molta gràcia de la manera que l´ha deixada anar, jejeje…

En Purna, m´ha causat una molt bona impresió, és un tiu molt guay, com tots els indis, jajajaja… M´ha parlat del seu negoci a Puri, que properament es casarà amb una noia que encara no coneix però que la seva família ja li ha triat perquè sigui la seva dona, d´aspectes de Tailàndia, de la meva vida, etc… També, m´ha dit que estic convidat si vull anar a Puri a finals d´any al seu casament, on també hi serà, evidetment la seva mà dreta, jajaja… la Mabel!!!

Ara mateix, no puc moure´m de Tailàndia, estic massa liat amb tot el que tinc al cap, cada dia tinc més feina i crec que anirà en aument… ( si no tinc problemes de visats ) Però, espero poder tornar algún a Índia a gaudir de la companyia de la Mabel i d´en Purna, dos persones de putíssima mare!!!

Namaste!!!

Jordi Meya.

Amb la Mabel i en Purna a casa meva.

A Khao San Road amb la Mabel.

A Khao San Road amb la Mabel.

Amb la Mabel i en Purna a casa meva.

Amb la Mabel i en Purna a casa meva.

Sopant al Mercat d´On Nut.

Sopant al Mercat d´On Nut.

Anuncis
Comentaris
  1. miquel ha dit:

    quina enveja ,menjant sopes.a tothom que llegeixi aquest blog i vaigui a tailandia que no marxi sense provar les sopes tailandeses,son extraordinaries,tant si val si fa calor.

Deixa un comentari

