En un cabaret de Bangkok.

Posted: 9 Agost, 2008 in Tailandia

En un cabaret de Bangkok.

La passada nit vaig estar sopant en un cabaret de Bangkok amb el meu amic Manuel ( un noi italià que fa de professor i que vaig conèixer gràcies a la meva professora de thai, Fongchan), la seva companya i la Oil.

Amb en Manuel, desde fa unes setmanes cada divendres solem quedar per sopar, aprofitem per parlar sobre com ens van les coses, de dubtes que jo pugui tenir sobre els meus estudis, etc…

En Manuel, fa uns quants anys que viu a Bangkok, parla i escriu correctament el tailandès, té el permís de treball, treballa donant classes de llengües extrangeres en algunes escoles de Bangkok i conèix perfectament el dia a dia i la cultura thai, està totalment integrat en aquest país.

Sempre que quedo amb ell, em sol portar a llocs que encara no conec, restaurants de categoria que regenta algun conegut seu o com ahir a la nit que vàrem sopar en un cabaret, un local exclusivament per tailandesos, una diversió que sol agradar molt a la gent local.

Va estar molt bé sopar allà perquè vaig poder veure en persona com es solen divertir la gent thai un dissabte a la nit, famílies senceres s´ho passaven de conya mirant els shows que hi havien a l´escenari ( tots molt variats, malabaristes, cantants, còmics… ) mentres sopaven. En Manuel, m´anava explicant que tot allò també forma part de la cultura d´aquest país, és veritat.

Vaig riure molt durant el sopar, els cambrers eren molt lleixos ( potser formava part del show…)i a més anaven vestits com mafiosos, amb uns trajos que els hi anaven molt grans, en Manuel em deia: ¨Has visto cómo van vestidos los bizarros???¨jejejejeje…. No podia parar de riure quan algun cambrer s´apropava a la taula on estavem sopant.

Vàrem sopar menjar thai, una mica de tot: arròs, sopa, marisc, peix i cerveza per veure. Cada vegada que el vas estava mig buit una cambrera venia i ens el tornava a emplenar, una mica més i enganxo una ¨tranca¨d´escàndol!!!!!

L´ambient allà era molt variat, semblava una ¨zoo¨com li deia de tant en tant amb en Manuel… Les cambreres anaven vestides molt sexys, estaven molt pendents que no ens faltés res, també hi havien algunes prostitutes fent companyia a senyors, matrimonis amb els seus fills menors d´edat, alguna persona amb la cara desfigurada que intervenia en algun show, uns quants ¨nans¨ que s´anaven passejant per el local…Fins hi tot, quan anaves al w.c. a pixar, hi havien persones que et feien un massatge a l´esquena mentres t´espulsaves el membre sexual masculí perquè tornés a quedar net…

El local estava bastant deixat de la mà de déu, les parets estaven ronyoses i brutes, els sofàs a on estavem asseguts sopant estaven mig reventats, les taules mig desmontades i l´ambient allà en general era bastant ¨bizarro¨ rotllo màfia, jejejejeje… però també tenia una part molt autèntica, l´atmosfera i el rotllo d´aquell ¨garito¨estava bastant de puta mare, aquella barreja de tot plegat et feia al-lucinar, el xoc cultural era brutal!!!!!!

La companya d´en Manuel va pagar tot el sopar ( igual que la setmana passada, no em va deixar pagar res, no em va donar opció…) fins hi tot va donar propines als cambrers i a la gent del parking encarregada de vigilar el cotxe del meu amic, impresionant el nivell de la companya d´en Manuel!!!!!!!!

M´ho passo molt bé amb en Manuel, és un tiu de puta mare, molt enrotllat, molt extrovertit, li encanta com a mi apendre diferents aspectes relacionats amb la cultura, idiomes d´altres països,etc… Cada vegada que quedem per veure´ns és una passada!!! En Manuel, es preocupa de com estic, de com porto les coses que estic fent aquí a Bangkok, sempre em truca i em dóna consells, m´apolla molt en tot, tenim molt bon feeling. Estic molt content de tenir un amic com ell, em sento afortunat d´haver-lo conegut, em fa sentir molt bé!!!

A quarts de dotze de la nit en Manuel i la seva companya ens deixaven a la porta del meu apartament

Jordi Meya.

Vídeos:

Anuncis

Deixa un comentari

