Amb dos ripollesos a Bangkok.

Posted: 10 Setembre, 2008 in Tailandia

Trobada amb en Xevi i la Montse.

Ahir vaig tenir el plaer de compartir una bona estona amb dos ripollesos, en Xevi i la Montse que desde fa ja uns mesos estàn inmersos en un viatge al voltant del Món, una aventura total, plena de bones sensacions i d´un aprenentage non stop.

Ens vàrem trobar a tocar de Khao San Road, em vaig desplaçar fins allà amb taxi amb la meva companya la Oil per conèixe´ls personalment. Desde el primer moment, tot va anar rodat, el bon rotllo entre nosaltres va ser total, molt guay!!!

Vaig quedar-me molt impresionat de tot el que han visitat fins al moment, totes les seves experiències i sensacions que han anat tinguent durant els mesos que fa que estàn viatjant d´un cantó a l´altre del Planeta Terra.

Em vaig emportar una impresió boníssima de tots dos, la veritat és que són dues persones molt maques en tots els aspectes, tenen molta energia i vitalitat i fan molt bona parella, se´ls veia molt feliços.

Es d´agraïr poder estar amb persones com ells, vaig poder parlar en català durant una bona estona i vaig riure moltíssim mentres disfrutavem d´un sopar al més pur estil thai. Tant la Oil com jo vàrem estar molt a gust amb ells.

Si tot va bé, ens tornarem a veure d´aquí a unes setmanes quan tornin del seu viatge per Birmània ( un país que fa temps que vull visitar però que no s´han donat les circumstàncies necessàries per poder-hi anar… Ciclons, problemes polítics i més coses que feien  pensar que viatjar fins allà era massa arriesgat ) perquè tinc ganes de tornar a estar amb ells abans de que deixin Àsia i poder-los ensenyar una mica la ciutat de Bangkok desde el meu punt de vista.

Un plaer, Xevi i Montse!!!

Molta sort!!!

Tots plegats

Tots plegats

 

 

 

 

 

Trobada

Trobada

Anuncis

Deixa un comentari

