Les corbates de la ¨Tieta Carme¨.

Posted: 12 Octubre, 2008 in Tailandia

Les corbates de la ¨Tieta Carme¨.

La Carme Manubens és una amiga que em va conèixer també a través del meu blog ja fa molts mesos i que vaig tenir el plaer de poder estar amb ella a Ripoll poc abans de marxar cap a Tailàndia.

La Carme, possiblement és la seguidora del blog número 1. Sempre està pendent de com em van les coses, sempre m´anima enviant-me e-mails o deixat-me algún comentari al blog. De tant en tant també fem algún xat per explicar-nos més directament com ens van les coses.

La Carme és una artista del vidre, fa verdederes joies artesanalment, li agrada pintar i fer tota mena de coses que li passen per el cap. El rotllo de la Carme sempre m´ha agradat molt, és una persona molt alegre, positiva i bona persona.

Aquest divendres vaig tenir la sorpresa de rebre un paquet postal que m´havia fet arribar a Bangkok directament desde Manresa. Quan vaig obrir el paquet vaig flipar, no m´esperava rebre un regal tant autèntic i divertit. Com que últimanent degut a la meva feina tinc que portar corbata, ( cosa que no m´agrada gens ) la Carme va pintar unes corbates de colors acompanyades cadascuna d´elles d´uns lemes que per a mi són tota una referència: ¨Long live Rock´n´Roll i ¨Visca Catalunya¨.

Sense cap mena de dubte, tinc les corbates més guapes i més autèntiques de tot Bangkok.

Carme, t´estic molt agraït per el detall tant bonic que has tingut pensant amb mi. M´ha fet moltíssima il-lusió rebre aquesta sorpresa de part teva.

Moltíssimes gràcies, m´has fet feliç!!!

Petons Carme!!!

Jordi Meya.

Vídeo obrint el paquet que vaig rebre de part de la Carme:

 

Anuncis
Comentaris
  1. albert ha dit:

    guapo! quina pasada las corbates oi?? jo vaig veure una en foto fa dies i vaig FLIPAR!!! quia pasada veure el video que las tens alli!!! la Carme es genial, es una obra d’art el que tens amb tu!!!
    carme, dedica’t a fer corbates! estic segur que en vendries moltes!!! impresionants!

  2. carme ha dit:

    🙂 gràcies a vosaltres! ma sembla que ma surten millor els macarrons que les corbates!

Deixa un comentari

