Tornar a veure a la Lin després de 2 anys.

Posted: 21 febrer, 2009 in Tailandia

Després de 2 anys he tornat a veure a la Lin.

 

Bangkok, dissabte, 21 / febrer / 2009.

  

 

 

Bangkok, és una ciutat de retrobaments amb persones especials que he anat coneixent al llarg dels últims 2 anys, quan vaig començar la meva aventura viatjant per Àsia.

A la Lin, la vaig conèixer fa pràcticament 2 anys, quan em trobava de viatge amb la meva bona amiga, Eva Franch per Camboia. Recordo que varem coincidir en el mateix autocar que ens va portar a Siem Reap a on es troben els meravellosos temples d´Angkor des de la frontera que limita Tailàndia amb Camboia.

La Lin, a diferència de nosaltres, viatjava tota sola, recordo que no ens vam intercanviar ni una sola mirada ni paraula fins a arribar a Siem Reap després de llargues hores de viatge per una carretera plena de fang i sotracs que semblava no acabar mai.

Va donar la casualitat que tant l´Eva com jo ens vam allotjar a la mateixa Guest House que la Lin a Camboia i va ser a partir d´aquella mateixa nit quan vam intercanviar les nostres primeres paraules amb la Lin.

A mi i també a l´Eva, la Lin ens va caure molt bé ens va semblar que seria una molt bona idea poder compartir part del nostre viatge a Camboia amb ella i així ho varem fer.

Durant els 3 dies següents vàrem voltar per el complexe d´Angkor Wat amb la nostra amiga de Xina, recordo que semblava que féssim una competició entre la Lin i jo perquè no paràvem de fer fotografies, era com si ens provéssim a veure qui era capaç de fer més fotos.

Fa 2 anys a Angkor Wat

Fa 2 anys a Angkor Wat

 

La Eva, es va quedar a Angkor un dia menys que jo i la Lin, em vaig tornar a reunir amb ella un parell de dies més tard a la capital de Camboia, Phnom Penh. Aquelles 24 hores que vaig passar amb la Lin varen ser meravelloses, tots dos vàrem riure moltíssim i va ser el principi d´una bona amistat que no hem perdut durant els 2 anys que han passat des de llavors.

Doncs bé… Ara ja a Bangkok, vaig rebre una trucada de part de la Lin la qual m´explicava que es trobava a Kuala Lumpur, Malasia de vacances i que tenia intenció de volar a Bangkok, Tailàndia per passar uns quants dies abans de viatjar a Laos i retornar a Shanghai, Xina posteriorment d´on és natural.

Reunir-me amb persones que he anat coneixent a Àsia en moments molt especials de la meva vida, em fa molta il-lusió tornar a veure-les, sigui a Àsia o sigui en una altra part del Món i la Lin és una d´aquestes persones que coneixes per casualitat que et deixem empremta per els bons moments que he passat juntament amb ella.

Ahir va ser un dia perfecte, va lligar tot, no tenia que anar a la universitat ni tampoc tenia que treballar, vaig poder compartir tot el temps que vaig voler per estar amb la meva amiga xinesa.

Evidentment, vaig trobar la Lin força canviada des de Camboia, han passat 2 anys tots dos hem canviat físicament i potser també una mica hem evolucionat amb les nostres maneres de pensar. Recordo que el meu nivell d´anglès ara fa 2 anys era molt precari i el de la Lin tres quartes part del mateix però tot i així tots dos ens ho vàrem passar súper bé a Angkor tot i el ¨handicap¨de la comunicació.

Aquesta vegada, aquest petit inconvenient pràcticament ja no era palpable, ens vam comunicar d´una manera fluïda i amb tota naturalitat. A vegades, la comunicació verbal no és el més important quan estàs a gust amb algú però, en canvi, si pots fer servir aquesta eina de comunicació l´estona que comparteixes amb l´altra persona es fa molt més intensa i bonica com és natural.

Ahir, em vaig trobar una noieta que ha madurat molt des de temps enrere. Les converses que vàrem tenir em transmetien molt bones vibracions i bon rotllo. Des de el primer moment del nostre retrobament, va aparèixer de nou aquella màgia que no la veus però que la notes molt quan apareix, parlo del ¨feeling¨.

Semblava que no havia passat tant temps de no compartir moments junts, tot va ser natural i autèntic!

Em sento molt orgullós de tenir la sort de tenir amics en moltes parts del nostre planeta, persones que et marquen profundament en moments claus de la vida i que, com deia abans, deixen empremta.

Suposo que visquen a Tailàndia no serà molt complicat tornar a coincidir amb la Lin. Xina, no està tant lluny de Tailàndia. La vida dóna moltes voltes, no descarto en un futur fer-li una visita a Xina i passar uns dies junts viatjant per el seu país que coneix molt bé.

Bon cap de setmana!!!

 

Jordi Meya.        

 

Amb la Lin

Amb la Lin

      

                                                                                                  

Anuncis

Deixa un comentari

