El tercer sexe Tailandès. กะเทย.

Posted: 15 Mai, 2009 in Tailandia

El tercer sexe Tailandès. กะเทย

Bangkok, divendres, 15 / maig / 2009.

Espectacle de LadyBoys a Pattaya

Espectacle de LadyBoys a Pattaya

 

Kathoey o LadyBoy, és la definició que a la nostra cultura coneixem com a Transsexual, un fenomen molt comú a Tailàndia que és acceptat per la majoria de la societat tai.

Els Tailandesos, la majoria budistes pensen que la persona que decideix convertir-se en LadyBoy és perquè ha nascut per error amb un cos d´home que vol adoptar els rasgues d´una dona.

Els tailandesos, a més, fan servir la noció del Karma davant dels LadyBoys i els accepta sense pràcticament cap problema siguen tolerants amb ells, ja que creuen que en vides passades els LadyBoys van tenir un període de transgressió i és per aquest motiu que no els volen culpar de res. Són tolerants amb ells, molt tolerants i això és molt positiu sens dubte! En certa manera, acaben siguen perdonats per la cultura i societat a Tailàndia.

Es creu que els LadyBoys comencen a fer servir hormones femenines per canviar aspectes del seu cos, com poden ser la veu o faccions des de molt jovenets, possiblement degut a que no es necessita cap certificat o recepta mèdica prèvia per anar a la farmàcia a comprar els medicament que necessitin. A Tailàndia, comprar medicaments de qualsevol derivat o tractament és realment molt fàcil.

A més, Tailàndia és un paradís per el que fa a les operacions de cirurgia plàstica, i es clar, molts LadyBoys quan reuneixen una quantitat de diners suficient s´operen bàsicament dels pits ( implants de silicona ) o decideixen fer-se una vaginoplàstia ( canvi de sexe ) per poc més de 150.000 thb ( 3.000 euros aprox ).

Espectacle de LadyBoys a Pattaya

Espectacle de LadyBoys a Pattaya

Els LadyBoys, solen treballar en cabarets o llocs d´espectacle, però també és molt normal trobar-ne en salons de bellesa o grans superfícies comercials a la secció de maquillatge o en agències de viatge i restaurants.

Per part de la família, si un fill decideix voler convertir-se en LadyBoy, tots els membres de la seva família, ho acaben acceptant fins i tot sinó hi estan d´acord, encara que es puguin sentir molt decepcionats en un primer moment… Si una cosa m´agrada del budisme, és la tolerància, molt evident davant del fenomen LadyBoy.

Tinc que reconèixer que he vist LadyBoys realment espectaculars des de que visc a Tailàndia! Solen cuidar molt l´aspecte físic i extern, fent moltes vegades impossible distingir si són LadyBoys o no. Inclús, hi ha dones que tenen enveja dels propis LadyBoys per la bellesa descomunal d´alguns. De veritat!

Hi ha una taxa bastant alta de suïcidis de LadyBoys, moltes vegades perquè pertanyen a classes baixes de la societat i fa que aquest fenomen sigui, possiblement, motiu d´aquesta estadística tant trista.

Legalment, un LadyBoy no està reconegut, sí acceptat.Inclús, després de fer-se una vaginoplàstia segueixen constant en els registres del govern tailandès com a homes perquè no està reconegut legalment el canvi de sexe.

Tinc poques amistats amb LadyBoys, no perquè tingui cap inconvenient, al contrari! En conec alguns que són veïns meus que treballen a perruqueries a prop de casa meva i que de tant en tant ens saludem ho parlem durant una estona de com van les coses.

En fi… Creia que tenir que escriure alguna cosa sobre un aspecte importantíssim de la societat tailandesa com són els LadyBoys.

Una abraçada i bon cap de setmana!!!

Jordi Meya.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s