Els meus companys d´estudi d´anglès a Bangkok. Finalització del curs.

Posted: 3 Abril, 2008 in Tailandia

– Ha sigut una experiència molt bonica estudiar durant 6 setmanes anglès amb companys de cultures molt diferent a la meva, m´ho he passat molt i molt bé compartint hores d´estudi amb persones d´Àsia, ha sigut un plaer!!!

Desde el primer dia, em vaig sentir molt a gust amb tothom, no em vaig sentir extrany en cap moment, de veritat… De tot el grup d´estudiants, jo era l´únic no asiàtic, jejejeje… Sobretot els primers dies fins que m´han anat coneixent jo era el punt de mira de tothom, em feien preguntes durant els descansos de diferents aspectes de la meva cultura, vida,etc…

Puc dir, que el meu nivell d´anglès durant aquestes darreres 6 setmanes ha millorat considerablament, tinc més vocabulari, em sento més segur alhora de parlar i entenc el perquè de moltes estructures gramaticals que abans no entenia, ha sigut un curs molt profitós en tots els aspectes, a nivell d´aprenentatge el nivell ha sigut bastant elevat i a nivell de companys el nivell ha sigut exel.lent!!! Sens dubte, he conegut a persones la majoria extraordinaries i bones, puc dir que he fet amics de veritat durant aquest curs.

Amb la persona de la classe que he tingut més afinitat ha sigut amb l´Slylar un noi de Taiwan que passa temporades visquent a Bangkok ja que el seu pare treballa aquí. Durant el darrer mès, ens hem anat coneixent molt bé, cada dia hem dinat junts i alguna vegada hem sortit a pendre alguna cerveza… Fins hi tot li vaig presentar a la meva amiga, Faai.

L´Skylar, és un bon noi, molt aplicat amb els estudis i molt intel-ligent. Sempre hem demanava consells, sobretot respecte a temes de noies, jejejejeje… Jo, sempre li deia que el millor de tot, és ser sempre natural… No em puc queixar d´aquesta tècnica, jejejeje… L´Skylar, ja sap dir algunes paraules amb espanyol, durant els viatges amb l´Sky Train de tornada cap a On Nut, sempre volia apendre alguna paraula o frase amb espanyol. He passat estones molt divertides amb ell quan el sentia parlar una mica d´espanyol, jajajajaja…

La Sweet, és una noia molt especial per a mi… Sempre em porta algún regal o em diu per anar a pendre alguna cosa després de classe, és molt atent amb mi, sempre està de broma i no paro de riure quan estic compartint moments amb ella. La Sweet, és molt intel.ligent, la número 1 de la classe. Sempre m´explica aspectes relacionats amb Tailàndia, temes culturals, història, menjar, etc… Gràcies a ella, vaig coneixent millor la cuina tailandesa.

Amb els altres, he tingut molt bon feeling durant totes les setmanes d´estudi, el bon ambient i el bon rotllo han fet acte de presència sempre!!!

Vull donar les gràcies molt especials a en Buddy, el professor. En Buddy, és un professional ensenyant anglès i un tiu molt ben parit!!! Li agraden els esports, la música, el bon menjar, viatjar,etc… Sempre m´ha aconsellat en tot el que li he demanat, m´ha fet costat sempre i he après molt anglès gràcies a les seves magistrals classes. Sempre recordaré una de les seves frases que més ha repetit durant el curs… ¨It´s important to talk with your partners about differents English aspects¨. M´he divertit moltíssim escoltant les paraules d´en Buddy, una gran persona, un tiu collonut!!!

Many thanks to all, has been a pleasure study English with you!!!

Jordi Meya.

p.d: ahir vàrem fer la prova d´anglès, encara no sé els resultats… Tinc bones sensacions…

Fotos amb els meus companys de classe:

 Els meus companys.Amb tota la classe.Tota la colla.Jo, amb les ulleres de sol a classe.Sweet i jo.Pen i jo.Pao i Pen.Pen.Tuk-Tha.Skylar.La meva amiga Xil-lan de Xina.

Deixa un comentari